אין ימין ואין שמאל נתניהו לפני הכל

אין בי טיפת חמלה על כחול לבן. אין בי טיפת חמלה על תנועה שקמה בשביל מטרה אחת: להחרים את ביבי והליכוד.

אין בי טיפת חמלה על כחול לבן. אין בי טיפת חמלה על תנועה שקמה בשביל מטרה אחת: להחרים את ביבי והליכוד.
מפלגה שפתחה את הקמפיין שלה על סמך העיניים הכחולות של בני גנץ, מפלגה שבנויה כולה על דמויות שמתאימות למשבצת המדויקת והמהונדסת, מפלגה שמבוססת ומדרגת את השרים שלה עפ"י לייקים באינסטוש או בפייסבוק – מגיע לה להתרסק כך.
תנועה שקמה כדי לשטוף לאזרחי ישראל את המוח ולגרום להם להאמין בכל ליבם שאיש מסוים הוא מושחת טרם הדבר הוכח, וכדי לגרום להם להאמין שאסור לשבת בממשלתו למרות שהחוק מתיר.

הם רצו להתקדם. אז מה אם זה כולל לקדם אדם שהם לא מאמינים בו" – ככה צריך לסכם את כחול-לבן בספרי ההיסטוריה. אני עוד זוכר את הימים שבהם דיברו על האיכויות הגדולות של גנץ, ואת ההשוואות לרבין.
בזה אחר זה נטשו השבוע את גנץ, מי שלפני דקה סיפרו שאין מתאים ממנו להנהיג את ישראל.
לא רק שזה מעיד על אמינות דבריהם והנאמנות שלהם למי שכן קידם אותם לא מעט, אלא שזאת הצצה לכמה באמת אכפת להם ממי מנהיג את ישראל ומישראל. הם רצו להתקדם. אז מה אם זה כולל לקדם אדם שהם לא מאמינים בו בשיט.

ישראל לפני הכל? הם לפני הכל!
ראיתם השבוע את מה שכל מי שעיניו בראשו ואובססיה היא לא חלק ממנו אמרו לכם, שכחולבן מעולם לא הייתה מפלגה, אלא מישמש של אנשים שהשאיפה היחידה שלהם הייתה להוריד את נתניהו. ברגע שזה לא הסתדר, התפזרו.
תנועה של צדקנות מזוייפת כבר אמרנו?
נדמה שאין עוד טיפת בושה וכבוד עצמי ונחצו כל הקווים. תעודת עניות לכל מיני פוליטיקאים קטנים וצבועים שאינם מצטיינים באינטגריטי או יושרה מינימלית במיוחד ומזגזגים ממחנה אחד למשנהו, רק בגלל האגו המנופח וטובתם האישית בלבד. ומר ניסקורן הוא רק הסימפטום.
ואיזה מסכנים האוהדים או יותר נכון המצביעים,
מיליון איש שרל"ב בראש שלהם, שבחרו את הדגנרטים האלה מכחול לבן.
ועוד סיפרו להם שהם הישועה של העם, וישראל לפני הכל.
סוף סיפור? הצחקתם את מחנה רל"ב,
יש כבר  משיח  חדש, ושמו : רון חולדאי.
האיש שנדמה שמכהן כראש עיריית תל אביב מאז הקמתה (20 שנה) רוצה להתמודד לראשות הממשלה כי שלטון ממושך זה רע. נו שוין.
אז במקום כחול לבן קיבלנו השבוע איזושהיא "מפלגה" שהיא העתק הדבק. אותו משרד פרסום ממש. היו"ר יהיה חולדאי, אך הדמויות יבואו מכח"ל. אחר כך גם בטח יחברו ליש עתיד ולעופר שלח לאיזה "איחוד גדול". והכל חוזר מהתחלה. סידור נוח.
האם הציבור כל כך מטומטם שיבלע את זה שוב?
יש מצב.
אבל אני מכאן אתן טיפ גם לחולדאי וגם לסער  ולכל מחנה הרל"ב.
זהו שהגיע הזמן להפסיק להחרים. רק בית המשפט יחליט אם ביבי רשאי להמשיך לכהן. בעצם רק בית המשפט והציבור. אתם יודעים אלה שהולכים לקלפי ומשלשלים פתקים, כן כן הציבור הזה, שהצביע לליכוד בראשות נתניהו ברוב חסר תקדים, אז זהו רק הוא יחליט.
הבנתם? אתם רואים לאן זה הוביל.
שנה של משבר חסר תקדים!
אפשר לחלוק ואפשר לא להסכים. אבל חאלס להחרים.
ובנימה אישית שוב ראינו השבוע כמה פוליטיקה זה מקצוע וכמו כל מקצוע לא לכל אחד זה מתאים.
לבני גנץ למשל, זה לא מתאים. הוא כנראה איש טוב מדי שנקלע לסיטואציה ובכל זאת עשה מהלך של מבוגר אחראי בתקופת חירום, וכנראה בשבילו באמת ישראל לפני הכל!
מכאן נגיד לו תודה ונאחל לו אריכות ימים וגם נחלוק כבוד אחרון לכחול לבן ז"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך