1000 מעובדי 'אסותא אשדוד' התחסנו נגד נגיף הקורונה

ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד ממשיך להוביל באחוז העובדים המחוסנים: היום הרביעי למבצע - 70% מהעובדים חוסנו. ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח: "גאווה עצומה, יש לנו במה ובמי להיות גאים".

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ממשיך במבצע החיסונים בהתאם לקריטריונים שהוגדרו ע"י משרד הבריאות. בשלב זה מחוסנים עובדי בית החולים כולם, לרבות עובדי מיקור חוץ ומכונים. לאחר מכן אוכלוסיות בסיכון וייתר האוכלוסייה. כל זאת כאמור, בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

בית החולים פתח היום את יום החיסונים הרביעי למבצע וכבר מעל 70% מהעובדים חוסנו. ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים: "הצבנו לנו כיעד להגיע למקסימום עובדים מחוסנים וכך להיות בית החולים המחוסן ולכן גם הבטוח ביותר. אל מול אחוז גבוה כל כך של מחוסנים תוך פרק זמן קצר כל כך, אני חש גאווה גדולה".

רחלי מיזן אחות ראשית וראש אגף סיעוד: " העובדה שאנחנו בית החולים מהמובילים בחיסון עובדיו, היא חשובה ומעודדת שמביאה לידי ביטוי את האחריות והערבות ההדדית של עובדי בית החולים בעיקר כלפי ציבור המטופלים. נמשיך לפעול על מנת להרחיב את אחוז המחוסנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך