משכן חדש לענף המשקולות באשדוד

המתקן שייבנה יהיה צמוד למרכז המצויינות בג׳ודו באולם בית הספר ״רבין״ ברובע טו׳, על שטח של סה"כ שטח ברוטו – 460 מ"ר. בתחילת 2021 יחלו בתהליך ההקמה.

לאחר ההשקעה המאסיבית במרכז לחינוך ימי ושילוש כמות המשתתפים בחוגי השייט המקצועי והחובבני, אחרי הקמת המרכז למצויינות בג׳ודו, השבחת המאמנים ומתן כלים אופטימליים להצלחה, מגיע זמנו של ענף הרמת המשקולות שיזכה למתקן אימונים מכובד המוביל מסוגו בישראל. המטרה לגרום לדור חדש להצטיין ולנסות להגיע אפילו לאולימפיאדה.

המתקן שייבנה יהיה צמוד למרכז המצויינות בג׳ודו באולם בית הספר ״רבין״ ברובע טו׳, על שטח של סה"כ שטח ברוטו – 460 מ"ר ברוטו, כך שיאפשר גם אירוח תחרויות ארציות ומיצוב העיר אשדוד כמעצמה בענף תתלווה לזריקת המוטיבציה שתוענק לענף. התכניות כבר מוכנות ובתחילת 2021 יחלו בתהליך ההקמה.

המתקן המפואר יכלול:
1 .10 זירות אימון – 112 מ"ר
2 .זירת תחרות – 16 מ"ר
3 .2 חדרי הלבשה )20 מ"ר כ"א( – 40 מ"ר
4 .2 חדרי מקלחת 3 עמדות + אסלות וכיורים – 30 מ"ר
5 .חדר סאונה ואמבטיית קרח – 20 מ"ר
6 .חדר רופא – 10 מ"ר
7 .מחסן ציוד – 27 מ"ר
8 .מטבחון ופ.אוכל – 5 מ"ר
9 .משרד – 9 מ"ר
10 .חדר הדרכה – 15 מ"ר
11 .שטח צפיה לתחרות – 60 מ"ר
12 .ממ"מ לפי תקנות פקע"ר – 10 מ"ר
13 .שירותים כלליים – 15 מ"ר
14 .חללים טכניים – 5 מ"ר
15 .מבואה / כניסה – 20 מ"ר
סה"כ שטח נטו – 394 מ"ר
סה"כ שטח ברוטו – 460 מ"ר

המטרה אולימפיאדה.

 

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט: ״ענף הרמת המשקולות הוא הוכחה חיה שתנאים אופטימלים, יחס והקניית אמצעים מביאים תוצאות. עשינו את זה בג׳ודו עם מרכז המצויינות, בענף השיט וכך גם בענף הרמת המשקולות. אנו נמשיך לתת במה ולהשקעיע את כל מה שצריך כדי להביא מגוון רחב של ענפים לרמת מצויינות אולימפית. אני מברך את הספורטאים על ההישגים המרשימים בשם הרשות ובשם תושבי העיר אשדוד. המתקן החדש הינו פועל יוצא של תוצאות והתמדה, אין ראויים ממתאמני הרמת המשקולות למתקן בסדר הגודל הזה. אני משוכנע שאם אלו התוצאות שהושגו בתנאים הקיימים אז צפוייה לנו עדנה ארוכת שנים עם הישגים מופלאים. אני שמח וגאה להוביל את העיר אשדוד להישגים ולהניח עוד לבנה במפעל הספורט ההישגי באשדוד״.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך