משה בן זקן: "הליכוד זה הבית ואותו לעולם לא נעזוב"

בן זקן, פעיל הציבור מאשדוד, המשמש כראש המטה של שרת התחבורה מירי רגב, הזים בפוסט את השמועות לחבירה אפשרית לחברו גבי כנפו מ"מ ראש העיר, שהודיע על תמיכתו בגדעון סער ומפלגתו תקווה חדשה.
הבחירות בפתח ומרגישים זאת גם בעיר אשדוד. משה בן זקן, פעיל הציבור מאשדוד, איש הליכוד הותיק, המשמש גם שראש המטה של שרת התחבורה, מירי רגב, פרסם היום פוסט, בו הוא מודיע כי הוא היה ויהיה בליכוד ואין לו כוונה לעזוב את המפלגה לא עתה ולא בעתיד.
בן זקן פרסם את הפוסט בגלל גל שמועות על כך שהוא עשוי להתטרף לחברו הקרוב גבי כנפו מ"מ ראש העיר אשדוד, שהביע תמיכה במלפגת "תקווה חדשה" של גדעון סער.
בן זקן וראש הממשלה נתניהו.
בן זקן כתב: "חברותיי וחבריי היקרים, אנו יוצאים להתמודדות לא קלה, במערכת בחירות שתקבע את פניה של מדינת ישראל. כידוע לכם, אני משתדל תמיד להיות לעזר לכל אחת ואחד מנבחרי הציבור, החברים והפעילים, אולם מרגע שיש מי שהחליטו לנטוש את הבית, אני חייב לומר את הדברים בצורה ברורה וחדה כמי שגדל והתחנך לבית ליכודי שורשי וצמוד לשרת התחבורה מירי רגב כבר לא מעט שנים. רק הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו יוביל אותנו לניצחון גדול. הליכוד זה הבית ואותו לעולם לא נעזוב! קדימה לניצחון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך