צפו: מאבטח בקופת חולים מרגש את המתחסנים בשירת "אל תשליכני"

קולו המצמרר של המאבטח: ניסים (21) מפליא בשירה להנאתם של הממתינים לחיסוני קורונה במתחם של כללית באשדוד

אל תשליכני – גרסת המאבטח. הצוות הרפואי במתחם הבדיקות של כללית באשדוד א׳ מחסן בימים האחרונים במסירות ובאדיבות מעל 800 מטופלים ביום. הבונוס שיש למטופלים של כללית הממתינים לחיסון הוא קולו הערב של ניסים עמרם, בן 21, זמר שהשתחרר לאחרונה מהנדסה קרבית, וגויס לאבטח בעמדת חיסוני קורונה של כללית באשדוד. הוא גם מחלק להם כוסות מים במהלך השירה.

ניסים, תושב אשקלון, זמר בתחילת דרכו בלהקת Singers orchestra שמופיעה בצרפת ובישראל, מוציא סינגל בקרוב ״צועק ברחוב״, ועובד כמאבטח כדי להגשים את החלום לשיר. ״ראיתי את הלקוחות המקסימים שיושבים בתור לחיסון כל כך חשוב לבריאות שלהם והחלטתי לשיר להם ולהעביר את הזמן בכיף. הרפרטואר שלי עשיר אבל אני מתאים את סוג המוסיקה לאנשים שממתינים״, הוא מסביר.

צוות מרפאת כללית, בניהולה האדמ׳ של אילנה דרמון, התרגש מאוד מהמחווה של ניסים. ״שמנו לב שהממתינים לחיסון רגועים ושלווים ונכנסים עם חיוך לחיסון ושמענו ברקע את ניסים שר בקול ערב וצלול״, מתארת אילנה. ״הלוואי שבכל מתחם היה יכול להיות מאבטח כמו ניסים שיקל על הצוות בעבודה המאומצת והמאתגרת של חיסון מאות אנשים ביום. אנחנו אומרות לו תודה ענקית״.

צפו:

קרדיט צילום: אופיר לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך