אסותא אשדוד: מעל מחצית העובדים כבר חוסנו

הבוקר לאחר פתיחת יום החיסונים השלישי - 55% מהעובדים מחוסנים. רחלי מיזן ראש אגף סיעוד: "בדרך להפוך לבית החולים המחוסן ביותר"
צילומים: אסותא אשדוד.

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ממשיך במבצע החיסונים בהתאם לקריטריונים שהוגדרו ע"י משרד הבריאות. בשלב הראשון מחוסנים עובדי בית החולים כולם, לרבות מיקור חוץ ומכונים. לאחר מכן אוכלוסיות בסיכון וייתר האוכלוסייה. כל זאת כאמור, בהתאם לדרישות משרד הבריאות. בית החולים פתח היום את יום החיסונים השלישי למבצע, ושעה לאחר מכן נמצא כי כבר מעל 55% מהעובדים חוסנו.

רחלי מיזן אחות ראשית וראש אגף סיעוד: "העובדה שתוך פרק זמן קצר ביותר חוסנה מרבית אוכלוסיית עובדי בית החולים, היא משמחת ומעודדת. הדבר מעביר מסר של אחריות וערבות הדדית. אני צופה כי תוך פרק זמן קצר נגיע למקסימום עובדים מחוסנים ונתחיל בחיסון האוכלוסייה הכללית. אני מאמינה שתוך ימים ספורים נהפוך לאחד מבתי החולים המחוסנים בישראל ולכן גם מהבטוחים במדינה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך