5 טיפים לחיסכון בהובלה הקרובה שלכם

זקוקים להובלה לצורך מעבר דירה ולא מעוניינים להיגרר להוצאות גדולות מדי? יש לנו יופי של טיפים שיסדרו לכם הובלה חסכונית מאי פעם
Credit: shutterstock

מעבר דירה הוא עסק מורכב, מתיש ומסורבל, שלנצח יגרום לנו להוציא סכומים לא מבוטלים של כסף. עם זאת, ישנן מספר דרכים יצירתיות להוזיל עלויות, בדגש על אלו שיש להשקיע בכל הקשור בהובלת הדירה. אם אתם צריכים לעבור דירה בקרוב ולא מעוניינים להשקיע יותר מדי כסף, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם תמצאו חמישה טיפים חכמים שיאפשרו לכם לעבור דירה מבלי לקרוע את הארנק.

למה לשלם לנגר כשאפשר להיעזר בחבר עם ידיים טובות?

אם יש לכם במקרה ארון גדול שצריך לפרק ולהרכיב מחדש בדירה החדשה, קחו בחשבון שחברת ההובלות תדרוש מכם תשלום נוסף עבור הפירוק וההרכבה. למעשה יתכן שתצטרכו לשלם בין 200-100 שקלים עבור כל רהיט שיש צורך לפרק ולהרכיב. ההמלצה שלנו בנושא הזה היא לתת תמיד עדיפות לחבר עם ידיים טובות: במקום לשלם לנגר מקצועי, תוכלו פשוט להיעזר בחבר ולהזמין אותו לאחר ההובלה לערב של בירות בפאב המקומי. אין יעיל, פשוט, כיפי וחסכוני מזה.

עשו למובילים חיים קלים

בדיוק כפי שחברת הובלות אשדוד תדרוש מכם תשלום נוסף עבור פעולות כמו פירוק והרכבה, כך גם ככול הנראה תצטרכו לשלם תשלום נוסף אם בדרך לדירה החדשה, תצטרכו לעבור בנקודות שונות לאורך המסלול על מנת לאסוף רהיטים נוספים. לאור זאת, מומלץ ביותר לרכז את כל הציוד והרהיטים בדירה הנוכחית שלכם מבעוד מועד וכך למנוע מצב שבו תצטרכו לשלם תוספת תשלום שלא לצורך.

מפשילים שרוולים ואורזים ארגזים

אריזת החפצים שלכם היא שירות נוסף שניתן בהחלט להסתדר בלעדיו. במקום לשלם סכום נוסף שלא לצורך, הזמינו את החברים הקרובים ל"מסיבת אריזה". מעבר לכך שהרבה יותר נעים וכיף לארוז את הדירה עם החברים הקרובים, הרי שגם במקרה הזה במקום לשלם עוד כמה מאות שקלים, תוכלו להסתפק בשני מגשי פיצה ומספר בקבוקי בירה סך הכול.

ערכו סקר שוק מקיף וקבלו הצעת מחיר מפורטת

כדי לחסוך כסף ולהימנע מהוצאות מיותרות שלא לצורך, ישנה חשיבות עליונה לערוך סקר שוק יסודי ולקבל הצעות מחיר ממספר חברות הובלה בדרום. כמו כן ישנה חשיבות עליונה לדאוג לכך שכל הצעת מחיר תהיה כמה שיותר מפורטת. למרבה הצער, לא אחת אנחנו נתקלים במקרים שבהם ביום המעבר מתברר שהתשלום שסוכם עליו מראש, למעשה גבוה הרבה יותר משום שפריטים מסוימים שיש להעביר, לא מופיעים בהצעת המחיר המקורית.

כדי למנוע מראש מקרים עגומים שכאלה, חשוב שנציג מטעם חברת ההובלה יגיע אליכם לדירה על מנת שיוכל להעריך את היקף העבודה וכן להקפיד על כך שכל הפריטים שיש להעביר, יופיעו בהצעת המחיר לפני החתימה.

מפשילים שרוולים וחוסכים סכומים רציניים

לסיום נציין כי ישנן מספר חברות הובלות אשדוד שיסכימו לעשות לכם הנחה משמעותית אם תיקחו חלק פעיל בהובלה. למעשה ישנן גם חברות הובלה שישמחו לספק לכם נהג ומשאית בלבד. במקרה הזה, במקום לשלם סכומים רציניים למובילים, תוכלו "להעסיק" מספר חברים קרובים תוך הבטחה שבבוא היום, אתם תהיו אלו שיסייעו להם בהעברת הדירה שלהם. הצלחה רבה ושיהיה לכם מעבר קל ומהיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך