סוגרים את ההרפתקאה הבאה עם מיי טריפ טיולים

החיסון כבר נראה באופק ונראה שממש בקרוב נוכל שוב לצאת לעולם ולהגשים חלומות; לגלות ארצות חדשות, לצאת להרפתקאות, לחוות תרבויות ופשוט – לטייל.

מיי טריפ טיולים מזמינים אתכם לאפשר לנו לקחת אתכם לכל המקומות המרגשים ביותר על פני הגלובוס, עם תכניות המותאמות לכל אחד והצרכים האישיים שלנו. אנחנו יודעים שלכל אדם העדפות שונות לגבי אופן הטיול האהוב עליו, ובדיוק מסיבה זו יצרנו עבורכם כל כך הרבה אפשרויות – בכדי שכל אחד יוכל להגיע ליעדים עליהם חלם, ולגלות אותם בדרך שהכי מתאימה לו.

אילו סוגי טיולים תמצאו אצל מיי טריפ טיולים

  • טיולי ירח דבש – השקעתם כל כך הרבה בלתכנן את האירוע הכי גדול בחייכם, והכל עבר בשלום; דרכתם על הכוס כמו שצריך, האוכל היה טוב, האורחים נהנו וכעת אתם צריכים להשקיע עוד קצת מאמצים בלתכנן את ירח הדבש שלכם. באמת יש לכם כוח? ובכן, סביר שלא. הצוות של מיי טריפ טיולים מחכה לכם בכדי להפוך את הפנטזיה למציאות, עם טיול ירח דבש בלתי נשכח! יחד, תתכננו את המועד והיעד המבוקשים, וייצרו עבורכם ירח דבש מהאגדות שיהיה סיפתח מושלם לחיי הנישואין!
  • טיולי ספארי – מי מאיתנו לא חלם לצאת להרפתקאה פראית במיוחד בספארי באפריקה? העניין הוא, שאי אפשר לתכנן טיול כזה סתם כך. בכדי לוודא שלצדכם המדריכים והנהגים המוכרים והטובים ביותר בתחום, כאלו שיבטיחו לכם שבאמת תצליחו להיכנס לסצנות מנשיונל ג'יאוגרפיק ולצאת מזה בחיים, כדאי להתייעץ איתנו. אנו נמצאים בקשר עם הספקים המובילים בתחום, ובסוף כל יום תחכה לכם מיטה חמה ונעימה באחד מבתי המלון והאורחנים הפופולאריים במקום.
  • טיולי ג'יפים – שמורות טבע בתוליות, מסלולי הליכה במגוון רמות קושי ובעיקר, הרפתקאת אקסטרים בלתי נשכחת; כל אלו מחכים למי שמחליט לקחת את ההגה לידיים ולצאת לטיול ג'יפים בנהיגה עצמית באחד היעדים המבוקשים בחו"ל. הצוות שלנו ירכיב עבורכם את המסלול המתאים ביותר למה שאתם מחפשים, יחד עם מסלולי השטח הטובים ביותר ביעד הנבחר.
  • טיולי נשים – על יתרונותיהם של טיולי הנשים, דובר רבות; כל אחת זקוקה מידי פעם לחופש מהסטרס היום יומי, מהעבודה, מהמשפחה, לצאת להרפתקאה יחד עם החברות הטובות או להכיר חברות חדשות לחיים, באווירה ממכרת ובלתי נשכחת במגוון יעדים ברחבי העולם.
  • טיולי משפחות – בכל יעד בעולם אפשר ליהנות עם כל המשפחה, אבל לארגן טיול משפחות? זה כבר כאב ראש מסוג אחר. ובכן, אתם ממש לא צריכים לוותר על מסורת הקיץ (או החורף) שלכם! הצוות של מיי טריפ טיולים ידאג לכל התכנונים מא' ועד ת', כולל המלונות, הטיסות, והפעילויות המתאימות ביותר לאופי הטיול שאתם מעוניינם בו.

וזו רק ההתחלה

אלו רק חלק מסוגי הטיולים שמחכים לכם אצל מיי טריפ טיולים ומלבדם ניתן גם לארגן טיולים פרטיים בהזמנה אישית, טיולים מאורגנים לקבוצות ואפילו טיולים המותאמים לפי חודש ועונה. אנחנו שמנו לנו למטרה ליצור את ההרפתקאות הטובות ביותר, הבלתי נשכחות, עבור כל אחד מהמטיילים שמגיעים אלינו. אז למה אתם מחכים? בואו להיות הראשונים לשריין את הטיול ליום שאחרי!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך