הסגר מתחיל היום – העלות: חמישה מילארד. יוקמו מחסומי לילה ויפעלו 4,000 שוטרים

במהלך הסגר שייכנס להיום ראשון, ויימשך כשבועיים או אפילו יותר, אגף התנועה של המשטרה יפעיל לאורך הסגר 21 מחסומי תנועה בשעות היום וכ-300 מחסומים לאורך שעות הלילה - החל מהשעה 18:30. האכיפה במחסומים תיעשה באופן אקראי.
צילום: דוברות המשטרה

זהו "יוצאים" לסגר….הסגר השלישי שהוטל על מדינת ישראל בשל העלייה בתחלואת נגיף הקורונה, מתחיל היום ב-17.00. הסגר יימשך שבועיים, אך עלול להתארך בשבועיים נוספים או יותר אם מספר הנדבקים היומי לא יירד אל פחות מ-1,000, ומקדם ההדבקה יישאר גבוה מ-1.

במהלך הסגר  אגף התנועה של המשטרה יפעיל לאורך הסגר 21 מחסומי תנועה בשעות היום וכ-300 מחסומים לאורך שעות הלילה – החל מהשעה 18:30. האכיפה במחסומים תיעשה באופן אקראי. כמו כן, כ-6,000-4,000 שוטרים יאכפו את הסגר בשטח, בהתאם לצורך ולהיענות הציבור.

5 מיליארד שקלים – זו העלות המינימלית של הסגר הקרוב, לפי ניתוח ראשוני של בנק ישראל. הסיבה, בניגוד לסגרים קודמים, הפגיעה במשק תרד לכ־2.5 מיליארד שקלים בשבוע.

אבל יש גם צד מעט חיובי. הפעם מערכת החינוך תפעל חלקית, מהגנים עד כיתה ד, וכיתות יא-יב.. הערכה שזה הסגר האחרון… עד כה חוסנו בישראל כ-300 אלף איש, בפחות משבוע.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך