גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' מחלק במוצ"ש בגדי חורף לילדים חינם

החלוקה תתבצע ברחוב ביאליק 10 צמוד למקיף ד' אשדוד. היא תתחיל ב-18:30 ותסתיים ב-21:00 או עד גמר המלאי. מה שצריך לעשות הוא להגיע לחלוקה עם תעודת זהות וספח רישום הילדים. שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "ואנחנו מחכים רק לכם.  הכניסה תתבצע בקפסולות לצורך שמירה על הנחיות הקורונה"  
בואו לקחת.

גמ"ח חסדי מאור מאיר יחלק מחר, מוצאי השבת, ב-26.12 חלוקת מוצרי חורף לילדים למשפחות הזקוקות לכך, חינם אין כסף. כל מה שצריך לעשות הוא להגיע לחלוקה עם תעודת זהות וספח רישום הילדים.  המדובר בפעם השנייה שזה קורה בגלל הבקשות שמקבלים אנשי הגמ"ח ובראשן שמעון בן שמעון שמנהל אותו.

החלוקה תתבצע ברחוב ביאליק 10 צמוד למקיף ד' אשדוד. היא תתחיל ב-18:30 ותסתיים ב-21:00 או עד גמר המלאי. ביריד תוכלו למצוא :כפפות, צעיפים, מעילים, מחממי אוזניים, מטריות, תיקים, חליפות, כובעים, גרביים, נעלי בית חורף ומגפיים.

שמעון בן שמעון: שמחים ונרגשים לבשר שבעקבות פניות חוזרות ונשנות פרסנו בפעם השנייה את יריד ״מחממים את החורף״ ואנחנו מחכים רק לכם.  הכניסה תתבצע בקפסולות אבקש את שיתוף הפעולה לצורך שמירה על הנחיות הקורונה"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך