לקראת הסגר: כל מה שאתם צריכים לדעת על השינויים במתווה הלימודים במערכת החינוך

הסגר השלישי יכנס ביום ראשון, ובממשלה הוחלט על שינוי במתווה המקורי, בעקבות ביקורת נוקבת מצד הציבור, כל השינויים בכתבה המלאה
עם לוחמי מג"ב ומאות שוטרים: כך נערכת משטרת ישראל לפתיחת שנת הלימודים

משרד החינוך מפרסם הערב (ה') את מתווה הלימודים של גני הילדים ובתי הספר במהלך תקופת הסגר השלישי עליו הודיע קבינט הקורונה. יצויין כי בהתאם להחלטת קבינט זה הלימודים ביום ראשון הקרוב, ה- 27.12.2020 יתקיימו כסדרם בכל מערכת החינוך (למעט כיתות ה-יב בערים אדומות וכתומות. אלה ילמדו מרחוק). המתווה לסגר יחול מיום שני הקרוב, ה- 28.12.2020 .

על פי המתווה: הלימודים יתקיימו בגני הילדים, בכיתות א-ד ובכיתות יא-יב. יום הלימודים בשכבות יתקיים באופן מלא, בהתאם לשעות הפעילות הרגילות.

מסגרות החינוך המיוחד, מסגרות של ילדים ונוער בסיכון ופנימיות ימשיכו לפעול כרגיל. מסגרות הצהרונים תמשכנה לפעול במתכונת רגילה. בכיתות י"א – י"ב – יתאפשר מעבר תלמידים בין 3 קבוצות. מעבר של המורים יהיה בין 4 קבוצות. כיתות ה-י ילמדו מרחוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך