ברוך בואך רם טורקניץ

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד השיגה ניצחון דרמטי בחולון - 26:27 שנעל את המחזור העשירי. הניצחון הושג משער של רם טורקניץ בשניות הסיום.
המפגש בין חולון לאשדוד הערב (צילום: ענבר חורי, מ.כ חולון).

אשדוד התעקשה להביא אותו היא ידעה למה. את רם טורקניץ הכוונה. המחזור העשירי בליגת ווינר בכדוריד נחתם הערב, חמישי, עם עוד דרמה נהדרת – וניצחון של הפועל SP אשדוד על מ.כ יובלים חולון – 26:27 (11:12), משער של רם טורקניץ בשניות הסיום.

שתי הקבוצות הגיעו אחרי הפסד ושיוויון במשחקן האחרון. אשדוד חזרה כאמור למסלול הניצחונות. עבור חולון גם מדובר בהפסד בית ראשון העונה (כשבנוסף היא איבדה לתקופה ארוכה את הקפטן בראל לנציאנו שנפצע עוד לפני המשחק). אשדוד כבר הוליכה בפתיחה ביתרון של 4 שערים, אבל ריצה של חולון ושערים של אבירן יוסף ומילוש סאביץ' הובילו לשיוויון 10:10 (22'), ובהמשך לתוצאה צמודה במחצית – שבה הצטיינו השוערים טומיסלאב סטויקוביץ' (אשדוד) ומירזה הסליץ' (חולון).

אשדוד ניסתה לברוח בפתיחת המחצית השנייה, אבל אבירן יוסף הקטין ל-15:14 בשערו החמישי (ומספר דקות לאחר מכן ספג גם כרטיס אדום). לו אקסבורד העלה את אשדוד ל-14:17. בהמשך גם ניבו לוי ספג כרטיס אדום ישיר, ושחקנים נוספים בשתי הקבוצות יצאו בהרחקות לשתי דקות. עמית ריינסברג צימק ל-19:18, וחולון עם סדרת עצירות נהדרת של זיו קדן השיגה שיוויון ולאחר מכן מהפך – 19:20 משערים של אביעד בן זימן ומילוש סאביץ'.

גאבור לנגהאנס השווה, בן זימן החטיא פנדל ורם טורקניץ ועומרי קושמרו החזירו את היתרון לאשדוד – 20:22 (50'). חולון לא נשברה – רן יוניש ולידור פסו השוו. קדן המשיך להצטיין, ולדי קופמן ספג גם הוא כרטיס אדום (לא ישיר), ובן זימן העלה את חולון ל-23:24 (54'). שערים של אסף בן גוזי וטורקניץ, ומנגד בן זימן קבעו – 25:25 (57'). ישראל ביטרמן ביצע מהפך נוסף, אבל סאביץ' השווה וגם ביצע בדקה האחרונה עבירת תוקף. טורקניץ (6 שערים בסה"כ) היה עם השער המנצח כאמור. הכובשים הבולטים בחולון היו סאביץ' ובן זימן עם 6 כ"א. שפטו מורן קלוו כחלון ושלומי בר און.

הבקיעו לזכות אשדוד: רם טורקניץ סיים גם כמבקיע הבולט עם 7 שערים, ניבו לוי 4 שערים, עומר גרא, עמרי קושמרו ואסף בנגוזי עם 3 שערים כ״א, גיא קורדובה , לו אקסברוד וגאבור לאנגהנס עם 2 שערים כ״א, ישראל ביטרמן עם שער אחד.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך