בת 98 שכחה 40 אלף שקלים בטרמפ. הנהגת החזירה לה אותם – צפו

חלי איטח אספה טרמפיסטית מאשדוד כבת 100 שחזרה מהשוק בירושלים. למחרת היא גילתה שהיא שכחה את כל הונה ברכב שלה.היא ואחיה איציק איטח לא חשבו פעמיים והחזירו את לה את הכסף.
חלי, איציק ותהילה איטח מחזירים את הכסף לקשישה.

זה סיפור נוגע ללב על אנשים טובים שמנעו עוגמת נפש קשה מאישה כבת 100 שאיבדה את כל הונה, שהיה מיועד לבנה בצרפת.

הסיפור החל אתמול, רביעי. חלי איטח מאשדוד, ראתה אישה זקנה שסוחבת עגלה כבדה. היא עצרה לידה והקשישה סיפרה כי חזרה מהשוק בירושלים. איטח הציעה לקחת אותה טרמפ לביתה כי ראתה עד כמה קשה היה לה לסחוב. הקשישה שגרה ברובע א' הסכימה ואפילו צירפה את בנה שסחב גם הוא גם עגלה מאחוריה. עד כאן סיפור על מעשה טוב. אבל העלילה למחרת קיבלה טוויסט מדהים.

חלק מהכסף שנמצא ברכב.

למחתר, חמישי, חלי אספה את אחיה, איציק איטח, ממתנדביה הגדולים של העיר. איטח ישב בכסא האחורי וראה תיק גדול. הוא פתח אותו וגילה לתדהמתו עשרות אלפי שקלים ופנקסי צ'קים. ששאל את אחותו לפשר הדברים, היא חשבה שהוא צוחק ממנה, אבל כשהסתובבה גילתה את התיק והבינה כי הקשישה שכחה את כספה.

השניים לא חשבו פעמיים והחליטו יחד עם בתה של חלי, תהילה, להחזיר לקשישה את כספה. הם הגיעו לביתה (צפו בוידאו) והפתיעו את הקשישה שהסתבר שהיא בת 98. הכסף היה כל הונה אותו חסכה אגורה לאגורה והיא התכוונה להעבירו לבנה שבצרפת שעומד לרכוש דירה. היא לא ידעה את נפשה מרוב צער וכבר לא חשבה שתראה את כספה לעולם. לכן הופתעה ולא האמינה שיש אנשים טובים. היא אפילו הציעה להם אלף שקלים מתנה, אבל הם סירבו.

איציק איטח: "היה ברור שנחזיר לה. אחותי חלי היא גיבורה גדולה. ככה אנחנו חונכנו. הגענו והיא סיפרה שלא אכלה כמה ימים מצער. האושר שלה היה שווה הכל. כשהחזרנו הרגשנו סיפוק גדול מאוד. זה היה עבורה כל מה שיש לה בחיים. אומרים שלתת זה יותר מלקבל, כמה שזה נכון".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך