זו שעולה על זו שיורדת

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד שירדה ללאומית גברה על העולה ללאומית הפועל עכו 78:87. בילי מקשפרד עם 25 נקודות ודורנט סקוט 17 נקודות היו הקלעים הבולטים באשדוד.
צילום: 'סטודיו ראמיה דווה'
מכבי אשדוד שירדה ללאומית ורוצה לחזור פגשה את העולה החדשה ללאומית הפועל עכו, שלא רוצה לרדת. זה נגמר בניצחון של זו שירדה ורוצה לעלות – מכבי אשדוד 78:87.
הקבוצה של עופר רחימי שייטה במשך שלושה רבעים והיה נראה שהיא בדרך לניצחון קליל. ברבע האחרון עכו/מטה אשר התעוררה וצימקה את הפער ל-5 הפרש בלבד, אך לא מעבר לזה. האורחים השאירו 10 נקודות על קו העונשין, בעוד מכבי אשדוד קלעה ב-56 אחוז לשתיים.
מקשפרד עם 25 נקודות.(צילום: באדיבות איגוד הכדורסל).
דורנד סקוט ובילי מקשפרד היו בלתי ניתן לעצירה בפתיחה וסיימו את הרבע הראשון עם 9 נקודות כ"א בדרך ליתרון 15:12 למכבי אשדוד. הקבוצה של עופר רחימי נראתה נהדר וסגרה את הרבע הראשון ביתרון 15:26. גם ברבע השני השליטה של היורדת מליגת העל באה לידי ביטוי ובמחצית הלוח הראה 26:47, כשדורנד סקוט מסיים את המחצית עם 17 נקודות ללא החטאה. גם ברבע השלישי היתרון של האורחים נשמר והיה נראה שהמשחק גמור.
כאן התעוררה הקבוצה של עודד הנדלר והחלה לנגוס בפער. לירן מורן ודניאל נג'ר הובילו קאמבק והאחרון הוריד ל-73:78 בלבד, 3 דקות לסיום. בילי מקשפרד קלע שלשה חשובה ומיד לאחר מכן סחט עבירה בלתי ספורטיבית שסגרה את המשחק.
הרבו למכבי אשדוד: בילי מקשפרד 25 נק', דורנד סקוט 17 נק', נועם לייש 11 נק'.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך