בשרות מכבי חיפה. הפועל חיפה גברה 0:1 על מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד רצתה להתקרב למכבי חיפה בצמרת. היא לא ניצלה הזדמנויות רבות במחצית הראשונה ונכנעה לשער של הפועל חיפה 3 דקות לסיום.
יחזקאל בועט עוד כדור לשער חיפה (צילום: טוטו פוטו).

כשהיא הסתכלה למעלה במעלה טבלה, ערב המחזור, מ.ס אשדוד ראתה רק את מכבי חיפה. בכדי להישאר שם, במקום השני מרחק נגיעה ממכבי חיפה, היא הייתה צריכה לעבור הערב, שלישי את החיפאית האחרת, הפועל חיפה. אבל הפועל חיפה בהזדמנות אחת טובה במחצית השנייה לקחה את הנקודות עם ניצחון 0:1, ומנעה מאשדוד עם מחצית ראשונה מלאה בהזדמנויות, לצמק את הפער ממכבי חיפה.

אשדוד שלטה במחצית הראשונה כמו מול הפועל חדרה במחזור האחרון. שגיב יחזקאל מצא את דין דוד (דקה 6) על סף הרחבה שבעט כדור מדהים למשקוף ולקו. איזה שער צריך היה להיות פה. יחזקאל ניסה (12)  בעצמו מ-8 מטרים מעל השער. שלו הרוש ניסה בתורו מ-20 מטרים כדור שפגש את הקורה. אם רק היו נותנים נקודות על קורות….

מ.ס אשדוד המשיכה להחמיץ (33). יחזקאל סידר עוד כדור לדין דוד שמשישה מטרים בעט, וקדוש שוער הפועל חיפה עצר שער בטוח. אשדוד הייתה חייבת לרדת עם שער אחד לפחות, אבל ירדה עם שמונה איומים על שער חיפה ותוצאה מאופסת.

גם באיו מנסה (צילום: טוטו פוטו).

זה נמשך מיד עם פתיחת המחצית השנייה. שתי דקות במחצית ומונטריי קמהאני המגן השמאלי של אשדוד, נכנס עד לרחבה והוציא רוחב מצוין, ורק רגל של מגן חיפה מנעה אי נעימות באזור השער של חיפה. אבל במקום ללחוץ אשדוד נרגעה. בן שמעון החליט על חילוף כפול והכניס פנימה את יעקב בריהון וגיל כהן והוציא את שגיב יחזקאל ושלו הרוש.

אשדוד של ניצלה את ההזדמנויות הרבות מאוד במחצית הראשונה, לא הגיעה לזה במחצית השנייה. ברסקי (86) אילץ את ג'ראפי להתעופף לקרן בכדי למנוע מהנקודה להתעופף לאשדוד. אבל אותו ברסקי בהתקפה שהגיעה אחרי הקרן כבש ואשדוד נותרה גם בלי התיקו – 0:1 לחיפה. סתיו טוריאל מאשדוד יכול היה להשוות בתוספת זמן, אבל קדוש שוב מנע שיוויון. זה נגמר 0:1 ואיבוד נקודות של אשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני, בן הרוש, קמהאני, הרוש (גיל כהן, 72), גורדנה, כנעאן (אבו עקל, 82), דוד (טוריאל, 82), באיו (אייפורד, 55), יחזקאל (בריהון, 72)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך