פרשת אונס הקטינה: המשטרה האריכה את מעצר חמשת החשודים

מעצר האשדודי החשוד בפרשה הוארך גם כן, אמש פרסמנו לראשונה על כך שבפרשה המסעירה עצור תושב העיר שככל הנראה היה בן זוגה של המתלוננת מאשקלון
אסיר אזוק באזיקים

פרשת האונס באשקלון בה נעצרו חמישה חשודים ביניהם תושב אשדוד מסתעפת לאחר ששופטת בית משפט השלום באשקלון האריכה היום בשבעה ימים את מעצרם של חמשת החשודים.

על פי אתר 'וואלה חדשות' בין החשודים העצורים ישנו גם צעיר בן 20 מאשדוד, החשוד כי שידל את חברתו בת ה-17 לקיים יחסי מין עם חבריו. על פי החשד, למרות שהצעיר לא חשוד באונס עצמו, הוא מעורב כחשוד מרכזי באירוע, על מעצר אשדודי בפרשה המזעזעת פורסם לראשונה כאן באתר 'אשדוד אונליין'.

כזכור, אמש פרסמה משטרת לכיש כי היא עצרה חמישה צעירים בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות במעשה. זאת לאחר שהנערה החליטה להגיש השבוע תלונה במשטרה על האירועים שקרו לפני כחצי שנה, ובהלכה החליטה לספר על עבירות המין החמורות שחוותה לכאורה ע"י החשודים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך