יעקב טומרקין מונה לראש תחום לימודי השחייה במכון וינגייט

טומרקין, השחיין האולימפי מאשדוד 28, ימלא את תפקיד ראש תחום השחייה בבית הספר במקומו של ראש התחום היוצא, חנן גלעד.
מינוי חדש. טומרקין.

מינוי מכובד לשחיין האולימפי מאשדוד, יעקב טומרקין מונה לראש תחום לימודי השחייה בבית הספר למאמנים במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

טומרקין בן ה-28, נשוי ואב לשתי בנות, הוא שחיין אולימפי ישראלי, אלוף ושיאן ישראל בשחייה ונחשב לאחד השחיינים הישראלים הטובים ביותר בכל הזמנים שמחזיק בשיא הישראלי במשחים ל-100 מטר גב ול-200 מטר גב ובמשחים בבריכת 25 מטר ב-200 מטר גב, 200 מטר חזה, 100 מטר מעורב אישי וב-200 מטר מעורב אישי.

בנוסף, טומרקין הינו בוגר אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, ובוגר קורס ייחודי למאמני שחייה אולימפיים, וימלא את תפקיד ראש תחום השחייה בבית הספר במקומו של ראש התחום היוצא, המאמן הוותיק והמוערך, חנן גלעד. במסגרת תפקידו החדש כראש תחום, טומרקין יוביל את כל מערך קורסי המאמנים והמדריכים בענף השחייה הנלמדים בבית הספר. זאת לאור ניסיונו העשיר בעולם השחייה התחרותי, הכשרתו כמאמן ועבודתו המוצלחת בשלוש השנים האחרונות ב"מפעלי הקיץ" המסורתיים של מכון וינגייט.

בימים אלו, טומרקין התחיל בתהליכי החפיפה עם חנן גלעד, לכניסה איטית ובטוחה לנבכי התפקיד על היבטיו הפדגוגיים, המנהליים והשיווקיים – אך כשחיין אולימפי פעיל, עיקר מעייניו של טומרקין בשנה הקרובה ימשיכו להיות נתונים למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

חנן גלעד שמילא את התפקיד בהצלחה רבה ב-15 השנים האחרונות, ימשיך לא רק כמנטור וכחונך אלא ימשיך לשמש כמרצה מוביל בקורסי המאמנים והמדריכים השונים בענף השחייה.

יעקב טומרקין, ראש תחום לימודי השחייה בבית הספר: "הופתעתי ושמחתי מאוד כשיעקב ג'ינו, מנהל ביה"ס למאמנים, פנה אליי בהצעה לשמש כראש תחום לימודי השחייה וכמובן שבירכתי על ההזדמנות. זו הזדמנות מצוינת בשבילי לא רק להביא את הניסיון שלי כשחיין תחרותי ברמה הבינלאומית, אלא גם לנהל ולהוביל את לימודי השחייה ולהביא איתי משהו חדש ורלוונטי אל הקורסים השונים ולהנגיש אותה בקורסי המאמנים הרלוונטיים. המטרה היא בהחלט להישאר עכשוויים, מקצועיים וחדשניים".

יעקב ג'ינו, מנהל בית הספר למאמנים ולמדריכים: "אני שמח וגאה על כך שדמות כמו יעקב טומרקין שהגיע להישגים גדולים, יוביל את לימודי השחייה בבית הספר. בנוסף לניסיונו העשיר והמשמעותי כשחיין אולימפי, טומרקין סיים בהצלחה רבה קורס מאמנים ייחודי, וזכה להתאמן אצל טובי המאמנים בארץ ובעולם. אני מאמין שמגמה זו תימשך בבית הספר גם בעתיד, במסגרתה ספורטאי צמרת בישראל ישתלבו בבית הספר למאמנים כאן בוינגייט ויוכלו לתרום רבות לאור מעמדם ומניסיונם, ולשמש כדמויות לחיקוי. אני סמוך ובטוח שיעקב טומרקין יוביל את תחום לימודי השחייה בבית הספר שנים רבות ובהצלחה רבה.
אנו נהנים מחנן גלעד שנים רבות הנמנה עם הטובים ביותר בתחום זה. אני שמח שחנן ממשיך איתנו כחלק חשוב ממערך תחום השחייה. אנו מעריכים מאוד את תרומתו הרבה לבנייה של הקורסים ולמיצובם כקורסים המובילים בארץ ללימודי אימון והדרכה בענף השחייה בארץ"

חנן גלעד: "יעקב טומרקין הוא בבחינת 'דם חדש' וכניסתו לתפקיד משקפת את השאיפה להכניס שיטות חדשות ומתקדמות עם הפנים לעתיד. אני מכיר את טומרקין מאז שהיה בן 13 כשהבאתי אותו לאקדמיה ואימנתי אותו כמה שנים טובות. אני בהחלט מברך על המינוי אבל צריך לזכור שעבור טומרקין זו שנה אולימפית ולאור הפנים הרבות של התפקיד, הוא ייכנס לתפקיד אט אט וייקח את הזמן כדי ללמוד את רזיו. כמובן שאלווה ואעשה את הכול כדי להכניס את יעקב לתפקיד בהצלחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך