דוהרים לאדום: זינוק במספר המאומתים ביממה באשדוד

שיעור החיוביים זינק ל-5% במקביל לעלייה מדאיגה במספר המאומתים היומי שיותר ממוכפל מדי יום, בעירייה חוששים מהפיכה מיידית לעיר אדומה ומגבירים את קצב הבדיקות

משרד הבריאות מפרסם הבוקר נתונים מדאיגים במיוחד, והופך את העיר אשדוד בציון הרמזור לכתומה, כאשר הגרף ממשיך לטפס בקצב מדאיג במיוחד ומגיע הבוקר ל-6.8, כשמידי יום מאובחנים לפחות מאה נשאים חדשים של הנגיף המצטרפים לרשימת הנדבקים בעיר.

על פי הנתונים שהתפרסמו הבוקר מספר החולים הפעילים שיש באשדוד עומד כעת על 540, זאת לאחר עלייה אדירה של 181% בשיעור שינוי המאומתים בעיר ביחס למספר החולים שנחשפו ביממה החולפת,.

נתון מדאיג במיוחד מגיע מכיוון שיעור הבדיקות החיוביות מסך כל הבדיקות המבוצעות בעיר, שמזנק ל-5%! (1.8% לפני עשרה ימים). גורמים במשרד הבריאות טוענים שקצב ההדבקה שהולך וגדל יחד עם שיעור החיוביים שמזנק יגרום לאשדוד להפוך לאדומה כבר בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך