נקודה לאכזבה. תיקו ראשון העונה לאשדוד

במשחק בו שלטה אשדוד, היא כבשה ראשונה וספגה כמה דקות בודדות אח"כ מחדרה. תיקו ראשון העונה לאשדוד, שיוצאת מאוכזבת מהמשחק הזה.
שחקני אשדוד חוגגים את ה-0:1. (צילום: טל אקוקה).

הצמרת מחייבת. במ.ס אשדוד ידעו כי המיקום שלה בצמרת הגבוהה מחייבת אותה לנצח גם במשחק החוץ מול חדרה שמתחת לקו האדום. אשדוד הגיעה למשחק הזה עם שני ניצחונות רצופים וסיימה אותו עם בתיקו ראשון העונה 1:1. נקודה מאכזבת במשחק שבו היא יכולה והייתה צריכה לנצח, כשהיא שלוטת כמעט בכל המשחק. נקודה ואכזבה.

והיא התחילה כמו קבוצת צמרת. כבר בדקה ה-8 שלומי אזולאי יכול היה לעשות 0:1 כשהחמיץ מעשרה מטרים את השער. אשדוד לחצה והחזיקה בכדור אבל חדרה הייתה לא פחות מסוכנת בחלק הראשון של המחצית הראשונה.

אבל לאט לאט אשדוד השתלטה על המשחק וחדרה צפופה בהגנה.דין דוד (33) הגיע אל מול השער והעדיף למסור במקום לבעוט. אשדוד התקרבה. 7 דקות לסיום המחצית כחמודי כנעאן בעט מצוין כדור מ-20 מטרים מעט מעל השער. בתוספת הזמן שלומי אזולאי שלח כדור חופשי מ-25 מטרים למשקוף. אשדוד הייתה קרובה לכבוש, עם מספר הזדמנויות ליד השער, אבל בלי בעיטה למסגרת, ואולי זה היה סיפור המחצית הראשונה.

בן שמעון תיקו ראשון העונה. (צילום טל אקוקה).

רועי גורדנה (48) היה מרחק מטרים בודדים והכדור חולץ רגע לפני שבעט. אשדוד פתחה עם מגמה בדוקה. השער הגיע ועוד איזה שער (56). שלומי אזולאי מסר כדור מצוין לטום בן זקן ששלח רוחב וקמהאני כבש. אבל חדרה למזלה חזרה מהר. מידי כדור קרן מרמנטיני (60) הגביה ועוביידה חטאב נגח אחרון פנימה 1:1. הזדמנות האולי היחידה שלה., בוודאי בניגוד לכל מה שהיה במגרש עד אז.

אשדוד השנה רוצה צמרת ואולי אירופה. העונההיא קבוצה שבמקום להתגונן היא זו שמחפשת להכריע משחק. אבל היא צריכה לדעת לחזור מספיגה כזו, כשהיא טובה. אזולאי (70) בעט כדור חופשי מסוכן ויחזקאל (71) הוסיף גם הזדמנות משלו. חדרה הסתגרה וויתרה כמעט על התקפה ואשדוד לחצה, החזיקה בכדור וחיפשה את הניצחון. זה נגמר עבורה בתיקו מאכזב.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 73), צ'בטקוביץ', אוואני, קמהאני, גורדנה, כנעאן (טוריאל, 87) , אזולאי, הרוש (בריהון, 54), דוד (באיו, 73), יחזקאל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך