בין איראן לבן-חליפה

מי שצועק נגד ההסכם של בית"ר ירושלים וחוגג, עם השייח חמד בן חליפה מאבו דאבי, לא רק שעושה לנו נזק תדמיתי, אלא גם אין לו מושג כמה בעקיפין הוא עוזר לאיראן...כן לאיראן. לידיעת ארגון "לה-פמיליה" הצווחני. למי שלא מבין יש הסבר בפנים....
הסכם טוב ליהודים....ולא רק. חוגג ובן חליפה..(מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

שמעתי את להקת "הצווחניות" של ארגון "לה פמיליה" ומי שמחזיק בדעתם, על ההסכם של בית"ר ירושלים ומשה חוגג עם השייח חמד בן חליפה מאבו דאבי. מיד הם צעקו כמה "בית"ר טהורה" "ולא מוכרים נשמה" ובלה בלה ודברי טוהר הגזע אחרים. הלו תירגעו. קחו אוויר, שבו קצת בשקט, הסכיתו, שמעו ואולי לא רק תבינו, אלא גם תחכימו. כי כל מי שיוצא נגד ההסכם, לא רק שמוציא אותנו "האמ, אמא" של הגזענים, אלא גם מחזק את האויבת הכי גדולה שלנו – איראן. את זה גם אנשי "לה פמיליה", שבינם לבין משפחה (לה פמיליה זה  משפחה בספרדית) אין כלום, גם לא מקרי, לא רוצים שיטענו נגדם.

אז ככה. זו תהיה חפירה קטנה בהבנת המזרח התיכון, אבל זה שווה את זה. במזרח התיכון רוב האנשים הם מוסלמים, לא יהודים, מה לעשות. טוב, לא טוב, זה המצב. עד כאן אפשר להמשיך? תודה. המוסלמים נחלקים לשתי קבוצות מרכזיות, סונים ושיעים (הקרע נוצר בעקבות ויכוח של מאות שנים מי היה צריך להמשיך את הנביא מוחמד). רוב המוסלמים הם סונים, שנחשבים מתונים. סעודיה, לדוגמא. האמירויות ובן חליפה גם. הסונים גם יותר בצד של ישראל ולאחרונה מחזקים את הקשר אתנו, בהסכמי שלום. השיעים הם הקיצוניים יותר והמייצגת שלהם היא…נכון, איראן. אפשר להמשיך ילדים? נמשיך.

הנשיא טארמפ ב-4 השנים שלו בשלטון בארה"ב (כמה נתגעגע אליו) דאג שהסונים יהיו הכח המוביל במזרח התיכון, וקרע לאיראן את הצורה. זה היה המצב, גם אם נרצה לכתוב את זה בעדינות. אבל טראמפ הפסיד ועלה ביידן, שהוא והממשל שלו, איך נגיד, גם בעדינות, הולך להיות, אלוהים ישמור, לצד של השיעים. זה בדיוק כמו אובמה, שביידן היה סגנו למי ששכח. אם עד עכשיו לא הבנתם אנשי "לה פמיליה והמתנגדים להסכם של בית"ר עם בן חליפה, אז אני כבר לא יכול לעזור לכם, תנסו את אלוהים, כי אתם אנשים מאמינים לא?

אני לא אלוהים, אבל בכל זאת אסביר. כל הסכם של מדינה סונית מתונה עם ישראל, רק מחזק אותנו במזרח התיכון ומחליש את איראן שרוצה בהשמדתנו. עכשיו כשטראמפ כבר לא פה, וביידן בדרך, כל הסכם כזה הוא חשוב כפליים ואצבע בעין של איראן. גם ההסכם של חוגג עם בן חליפה. כי המסר לאיראן הוא, אנחנו הסונים והיהודים נעשה מזרח תיכון חדש של שלום, על אפכם, חמתכם ואחותכם. הבנתם אנשי "לה פמילה". מה גם שירושלים היא לא בבעלותכם. היא של כולם. גם אם אני גר בשפלה כמו שאתם קוראים לנו, אלה שלא ירושלמים.

יוצא בגללכם שקבוצת אנשים גזענית בלי הרבה מח, עם הכנה בלבד לזה, יוצאת נגד הסכם שטוב לנו. במילים אחרות אתם מראים לקיצונים השיעים ולסונים המתונים, בהתנגדות לסכם של חוגג, שהבעיה היא דווקא בנו היהודים שלא רוצים משהו חדש במזרח התיכון. למזלנו חוגג ואנשיו, ולא רק, הם הרוב השפוי פה, ואנחנו בעד ההסכם. אני לא אוהד בית"ר, היא לא מעניינת לי את האצבע הקטנה ברגל (והתכוונתי לאיבר אחר), אבל כן מעניינת אותי מדינת ישראל וכן מעניין אותי שנהיה יחד, עם עוד מדינות ערביות, נגד איראן שרוצה פה אימפריה מוסלמית שיעית קיצונית מהמפרץ הפרסי עד הים התיכון. זה לא יקרה.

כך יוצא שלארגון "לה פמילה" ולאיראן, יש אינטרסים משותפים. את זה בוודאי לא רוצים שם בארגון, להיות בצד הזה. נכון? אז לכן אנשי "לה פמילה" וכל מי שתומך בדעתם, תעשו טובה תעשו קולות של שטיח ועופו לנו מהעיניים…אפשר ורצוי לדובאי. כי הרי לשם כן תטוסו, וכן תהינו ממנעמי השלום הזה, אבל חס ושלום שלא יגעו לכם "בירושלים" עאלק. אז ירושלים היא מה שהיא, כי היא קודם כל יהודית, אבל גם בזכות העובדה היא פתוחה לכולם….זו הייחודיות שלה. אף הסכם בין קבוצת כדורגל לאחלה שייח בעולם, לא ישנה את זה, גם לא התנגדות לו…ההפך, ישראל החזקה שמחזיקה בירושלים שהיא שלה, מארחת את העולם הערבי המתון, השפוי. יש דבר גדול מזה? . אבל הצווחות שלכם הורסות לנו את החוגג…סליחה את החגיגה.

וחכם סידי אומר: "המבט שלכם על החיים… תלוי רק "במשקפיים" שבחרתם להרכיב"…

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך