שלומי אזולאי: "חדרה לא מצדיקים את המקום שלהם בטבלה". ג'ראפי בספק

שחקנה של מ.ס אשדוד אמר את הדברים לקראת המשחק בשבת (נתניה, 17.20) מול הלפני אחרונה בטבלה. גם המאמן רן בן שמעון חושב כמותו: "חדרה נמצאת במקום פחות טוב מהיכולת שלהם".
אזולאי. (צילום: טל אקוקה).

קבוצת מועדון ספורט אשדודתרצה לחבר ניצחון שלישי ברציפות, הפעם בחוץ (נתניה, 17.20) מול הלפני אחרונה בטבלה-הפועל חדרה. רן בן שמעון המאמן ושלומי אזולאי הקשר, מסכימים כי מדובר בקבוצה שנמצאת במקום שלא מתאים ליכולת שלה.

רן בן שמעון: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, שנמצאת במקום פחות טוב מהיכולת שלהם. יהיה משחק קשה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על המטרות שלנו ולהמשיך בקו ובדרך שלנו. אין לי ספק שאנחנו קבוצה טובה".

בן שמעון.

שלומי אזולאי: "מצפה לנו משחק מאוד קשה. חדרה היא קבוצה שנמצאת במומנטום טוב, אחרי ניצחון ותיקו. הם לא מצדיקים את המקום שלהם בטבלה והיו צריכים להיות עם יותר נקודות. אנחנו מצידנו רוצים להמשיך את המומנטום שלנו ולהמשיך בסדרת הניצחונות".

בפן המקצועי הרי שהבלם ננאד צבטקוביץ', שהיה סםר לגבי שיתופו התאמן כרגיל, ונראה כי יישחק. הקשר מוסא באגיוקו לא יישחק וייעדר דחוש עקב פציעה. חמודי כנעאן או פירס אבו עקל מועמדים להחליפו. השוער יואב ג'ראפי נפצע באימון, נטש אותו והוא בספק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך