רמי ברכה – איש האקזיטים הישראלי מקים קרן השקעות באמירויות

על פי דיווח שפורסם בכלכליסט, אחרי 82 אקזיטים שמוערכים בכ - 2 מיליארד דולר, המשקיע הישראלי רמי ברכה, שפעל למעלה משלושה עשורים בקרן ההון סיכון 'פיטנגו', נמצא במשא ומתן מתקדם עם בנקים ומוסדות פיננסיים באמירויות, על מנת לפתוח קרן השקעות חדשה.

לאחר שייסד את קרן קרן פיטנגו, והביא אותה להישגים מרשימים בכל קנה מידה, עם 82 אקזיטים בשווי עסקאות שמוערך בכ – 2 מיליארד דולר, ברכה ממשיך להוביל את תחום ההשקעות בארץ ולפתוח למשקיעים רבים שערים פיננסיים לעולם, כך דווח לראשונה בכלכליסט.

לאחר פעילות ענפה בסיוע לנכי ולפצועי צה"ל, תוך תמיכה בארגונים רבים, ברכה, נכה צה"ל שנפגע בעצמו בפעילות מבצעית כשעלה על מוקש בלבנון, מקווה לנתב את הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות לטובת משקיעים ישראליים רבים. ברכה שואף לסלול את הדרך לשיתוף פעולה ענף בין משקיעים וחברות משתי המדינות, בתקווה להדק את שיתוף הפעולה בין המדינות לאחר חתימת הסכם השלום ההיסטורי.

על פי דיווח כלכליסט, ברכה, שפעל במשך 22 שנה כמנהל שותף בקרן פיטנגו, קרן שהוכתרה בשנת 2009 כקרן ההון סיכון הגדולה ביותר בישראל, פועל בימים אלה על מנת להקים להקים קרן הון סיכון בינלאומית חדשה, תחת קרן ההשקעות Ender Ventures. כיום ברכה משמש כיו"ר SOSA, אשר מספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ומודלים חדשניים, בשני מרכזי היי-טק עולמיים, בתל אביב ובניו יורק.

משנת 2018, ברכה פועל כמשקיע פרטי בחברות הזנק, ועל פי קרן ההשקעות החדשה, הקרנות אותן רמי ברכה ניהל עד כה, השיאו תשואות של עשרים אחוז בשנה והחזר של פי שלושה על ההשקעות באותן קרנות.

עוד דווח באתר כלכליסט, כי קרן ההשקעות החדשה אותה מקים רמי ברכה, שואפת להשקיע, בין היתר, בתחומי הבינה המלאכותית, הסייבר, חיישנים, מחשוב קוונטי, עיבוד תמונה, רובוטים, רחפנים, מציאות מדומה ותשתיות ענן, ולמצב את איחוד האמירויות כשם נרדף למצוינות בינלאומית. קרן ההשקעות שואפת לחבר בין יזמים לחברות באמירויות לבין יזמים וחברות בעולם, ולקדם את איחוד האמירויות כמרכז חדשנות גלובלי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך