עדן ענבר חוזר לאשדוד: "נבנה קבוצה טובה שתילחם על כל התארים"

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים עדן ענבר, חוזר לקדנציה שניה באשדוד, לאחר שאימן את מכבי בנות אשדוד לפני חמש שנים והביא אותה עד לסדרת הגמר

עדן ענבר נחשב בעיני רבים לאחד משני המאמנים הטובים בארץ, יחד עם אלי רבי, מאמן בנות אשדוד בשנתיים האחרונות. כעת, בזמן שרבי החליט לפרוש מאימון, ענבר נותר בודד בפסגה וככזה, הייתה זו רק שאלה של זמן עד שיגיע לקבוצה הטובה בארץ, אלופת המדינה בשנתיים האחרונות מכבי 'בן' בנות אשדוד.

מזה מספר שבועות שהתנהלו מגעים בין הצדדים, אך בשבוע שעבר הפך העניין לרשמי וענבר חתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה, ורק אז הסכים לשוחח עם "המגזין".

ראשית, ברכות על חזרתך לקבוצה. איך ההרגשה?
"תודה רבה. תמיד כיף לחזור למקום שהיה לך טוב להיות בו ואתה מרגיש רצוי ומוערך. כעת אנו דרוכים לקראת העונה הבאה, שצריכה להיות לא פחות טובה מקודמתה".

אחרי שהודעת על עזיבתך את רמלה היה ברור לכולם שתגיע לאשדוד. למה זה התעכב?
"יש בינינו הסכמות כבר זמן רב ומהבחינה הזו לא היו חילוקי דעות. חיכינו שהדברים יהיו ברורים והכל ייעשה בצורה מסודרת, כך שהעובדות ידועות לכולם. אני מקווה שנבנה קבוצה טובה שתילחם על כל התארים".

איך תשפיע על הקבוצה אי ההשתתפות באירופה בעונה הבאה?
"קשה לדעת איך דברים משפיעים ברמה המיידית. זו החלטה שהמועדון קיבל ואני מכבד אותה. יחד עם זאת נעשה הכל כדי לבנות קבוצה טובה לליגה הישראלית".

בעונה שעברה זה נגמר עם אליפות. איך זה ייגמר השנה?
"לדבר זה מאוד קל, אבל אין מה לדבר כרגע, במיוחד לפני שהחתמנו שחקניות ואנחנו לא יודעים עדיין איך הקבוצה תיראה. כשיהיה סגל גמור וחתום, אז אפשר יהיה לדבר על מטרות ולצאת בהצהרות.

איזה שחקניות יהיו בבנות אשדוד?
"נכון להיום עדיין לא פנינו באופן רשמי לאף שחקנית, לא ישבנו על חוזים ולא הגשנו הצעות כספיות לאף אחת. רק כשיהיה תקציב סגור וסופי, נוכל להיכנס לסוגיית השחקניות ולבחור את אלו שהכי מתאימות לנו הן מקצועית והן כספית".

מתי זה צפוי לקרות?
"אני מאמין שבמהלך השבוע הקרוב דברים יתבהרו ויתחילו לזוז. זה לא סוד שאנחנו רוצים בקבוצה מספר שחקניות ששיחקו כאן בעונה החולפת, ואני באמת מקווה שבעוד שבוע כבר נוכל לבשר על חתימה של מספר שחקניות שסביבן נבנה את הקבוצה".

יש שחקניות שמחזיקות בחוזה גם לעונה הקרובה?
"לא, כולן היו חתומות לעונה אחת בלבד וכעת צריך לשבת ולסכם איתן מחדש. במקביל, אנחנו בהחלט חושבים על האפשרות לבנות איזשהו גרעין שיהיה ליותר משנה אחת, כדי שלא נצטרך בקיץ הבא לעבור את אותו הסיפור של אי וודאות".

שיהיה בהצלחה.
"תודה רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך