ניצחון חנוכה של המכבים במודיעין. מכבי אשדוד גברה על חבל מודיעין 79:95

חנוכה, מכבים ואזור מודיעין תמיד הולכים טוב. מכבי אשדוד הביסה הערב, רביעי, במשחק מצוין את חבל מודיעין 79:95. דורנאט סקוט קלע 19 נקודות.

אזור מודיעין ומכבים הולך טוב עוד מימי מתתיהו המכבי….מסתבר כשמכבים רואים מודיעין ועוד בחנוכה זה נגמר בניצחון….כך היה גם ברביעי בערב כשמכבי אשדוד ניצחה בגדול במשחק חוץ את חבל מודיעין 79:95.

ניצחון המכבים. מאשדוד.

הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל מהרבע השני ועד לסיום הפער רק הלך וגדל. אשדוד ירדה למחצית ביתרון של 47:39. ברבע השלישי הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט, מכבי אשדוד, שניצחה את הרבע 32:19, והפכה את הרבע האחרון לפרוטוקל בלבד עד לסיום. הניצחון הזה הגיע בדיוק בזמן  לאשדוד במיוחד לאחר ההפסד הבייתי למכבי ר"ג במחזור הקודם.

עופר רחימי: "יש לנו עוד הרבה עבודה. באנו רכים נגד ר"ג, היום היה קצת יותר טוב. שיחקנו נגד קבוצה מאומנת היום. יש דקות בהם אנחנו מאבדים את הראש, יש עוד מה לעשות. יש תחרות קשה על העלייה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך