סגן שר הבריאות: אנחנו בדרך לסגר שלישי

לדבריו של ח"כ יואב קיש, "כנראה שלא נוכל לחמוק מהגבלות משמעותיות לפני שנראה את השפעת החיסון". מי שיתחסנו ראשונים יהיו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין.

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש,  סיפר היום כי 2,862 חולים בקורונה אובחנו ביממה האחרונה. "המגמה ברורה – הולכים לריסון מהודק". סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, מעריך הבוקר (רביעי) כי לא יהיה מנוס מהגבלות נוספות עקב התגברות התחלואה בקורונה. "יש עלייה ברורה בתחלואה – אובחנו אתמול 2,862 חולים בקורונה. לא נוכל לחמוק מהגבלות נוספות. המגמה ברורה – הולכים לריסון מהודק. עבודה ללא קבלת קהל תישאר, וגם החינוך בערים הצהובות"

אתמול, שלישי, התקבלו תוצאות של 83,227 בדיקות. אחוז החיוביים בבדיקות עלה ועומד על 3.5%. בבתי החולים מאושפזים 381 חולים שמצבם מוגדר קשה ו-138 מתוכם מונשמים. מאז פרוץ המגיפה נפטרו בישראל 3,022 חולי קורונה.

מנהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, הודיע אתמול כי החיסון של מודרנה יעיל ובטוח, והוא צפוי להיות מאושר ביום שישי הקרוב.  על פי נתוני ה-FDA, החיסון של מודרנה מפחית הדבקה בכ-66% מהמקרים. לחיסון יש יעילות של 94.1%. נתון זה מתבסס על בדיקת החיסון בקרב 30 אלף מתנדבים.

מנהל התרופות האמריקני מצא כי תופעות הלוואי של החיסון – חום, כאב ראש או חולשה, אינן נעימות אך גם לא מסוכנות.
מבצע החיסונים נגד הקורונה בישראל יתחיל ביום רביעי הבא, ה-23 בדצמבר. הצוותים הרפואיים בבתי החולים יתחילו להתחסן כבר ביום ראשון הקרוב.

מי שיתחסנו ראשונים – מול המצלמות – יהיו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין. נתניהו עתיד להיות המנהיג הראשון בעולם שמתחסן, לאחר שראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ונשיא ארצות הברית דונלד טראמם כבר חלו בנגיף ועל כן הם אינם נזקקים לחיסון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך