ד"ר יחיאל לסרי: "אהיה הראשון, או בין הראשונים שיתחסן כנגד נגיף הקורונה"

ד"ר לסרי: "אני נחשף לחדשות הכזב המתפרסמות בעת האחרונה ברשתות החברתיות, המטילות ספק באמינותם של החיסונים. כרופא, חשוב לי לומר לכם, שהטענות הללו משוללות יסוד".
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

ד"ר יחיאל לסרי פרסם היום הודעה לעובדי ועובדות העירייה, בנוגע לפעילותם בנוגע למלחמה בנגיף הקורונה.

ד"ר לסרי: "ראשית, בשם תושבי אשדוד, אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על המאמץ הרב שאתם משקיעים למען תושבי העיר, מתחילת המאבק בהתפשטות מגפת הקורונה ועד היום. במשך החודשים האחרונים פעלנו בכוחות רבים, על מנת לשמור על בריאותם וחייהם של תושבי העיר, במסגרת מאבקנו המשותף, יחד עם תושבי העיר, כנגד נגיף הקורונה.

בימים אלו, מדינת ישראל נערכת לקראת תחילתו של מבצע החיסונים הלאומי כנגד נגיף הקורונה, שפגע רבות בבריאות, בכלכלה, בנפש ובתחומים רבים נוספים. כעת, אנו ניצבים בפתחה של הזדמנות ממשית, שתאפשר לנו למגר את מגפת הקורונה, ולחזור באופן בטוח והדרגתי לשגרה המוכרת, טרם פרוץ המגפה.

כמו כולכם, גם אני נחשף לחדשות הכזב המתפרסמות בעת האחרונה ברשתות החברתיות, המטילות ספק באמינותם של החיסונים. כרופא, חשוב לי לומר לכם, שהטענות הללו משוללות יסוד, ואין מקום לדאגה. החיסון, שאושר על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי, ה-FDA, ועל ידי מדינות רבות נוספות, בטוח.  על כן, אהיה הראשון, או לפחות בין הראשונים שיתחסן כנגד נגיף הקורונה.

עובדות ועובדים יקרים, אני פונה לכל אחת ואחד מכם באופן אישי, ומבקש שתלכו להתחסן כאשר יתאפשר. עלינו, כעובדי ציבור מוטלת האחריות כלפי התושבים לשמש דוגמה אישית ולהוביל את המאבק למיגור המגפה. בישיבת מטה הקורונה שקיימתי היום, החלטתי על הקמת מטה חיסונים עירוני שמטרתו לרכז – בשת"פ עם קופות החולים ומשרד הבריאות- את ההיערכות למבצע החיסונים באשדוד ברמה הטובה ביותר. החשש של חלקכם מפני ההתחסנות מובן וטבעי. לכן, אני עומד כאן לרשותכם ואתם מוזמנים לשלוח לי שאלות בנושא ואשיב לכם באופן אישי תוך שמירה על הפרטיות של כל אחת ואחד מכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך