עיריית אשדוד עברה לרמת כוננות חורף 3

בהתאם לנוהל סערה, עיריית אשדוד עברה הבוקר, שלישי, החל מהשעה 8:00 לרמת כוננות 3, רמה אחת לפני הרמה הגבוהה ביותר.
צילומים: עיריית אשדוד.

עיריית אשדוד, הוידעה הבוקר החל מהשעה 8 בבוקר, כי היא עוברת לכוננות חורף 3. המדובר ברמת הכוננות הכמעט הכי גבוה. אחת לפני הרמה הגבוהה ביותר. העיר  נמצאת לקראת סיום הערכות למזג אוויר קיצוני שעתיד להכנס החל מהיום בצהריים.

20  צוותי עבודה יעודיים יפעלו לאורך כל הסערה ובהתאם לנוהל במטרה לתת מענה לכלל התרחישים ובנוסף לבצע משימות פיקוח בקרה לאורך כל הסערה תורת ההפעלה כוללת את כלל הגופים והיחידות העירוניות. פיקוח עירוני,שיטור עירוני ,ביטחון עירוני , איכות הסביבה , אגף החופים , מוקד עירוני רישוי עסקים,מנהלות הרובע ועוד.

העירייה תפעיל  את החמ"ל העירוני באופן שילדי לבניית תמונת המצב , הערכת המצב והכנת הכוחות העירוניים לפעולה. מרכז השליטה והבקרה העירוני ישלוט באירועים ויתן את תמונת המצב למקבלי ההחלטות בחמ״ל גם באמצעות 703 מצלמות.  לכך יש להוסיף דיווח תושבי העיר ודיווח צוותי החירום של העירייה מאפשרים לתכלל את האירוע .בנוסף ,המוקד נערך להקמת מוקד אחוד ביחד עם כב״ה, משטרת אשדוד ועיריית אשדוד במטרה לתכלל את האירועים באופן אחיד .

*

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך