כשלו בצמרת. הפסד לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד במשחק הצמרת מול הפועל ראשל"צ

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ השיגה בשני, ניצחון חשוב ויוקרתי – 25:29 על הפועל SP אשדוד, במשחק המרכזי של המחזור ה-8 בליגת ווינר. עבור אשדוד, בעלת היומרות להיאבק על האליפות, מדובר כבר בהפסד שני.
יובל גררה מול הגנת אשדוד ( צילום הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד).

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד רוצה אליפות וגביע. אמרו את זה שם בגלוי. דווקא במשחק המרכזי של המחזור ה-8 בליגת ווינר, היא הפסידה להפועל ראשל"צ 25:29.  עבור הפועל אשדוד, בעלת היומרות להיאבק על תאר האליפות, מדובר כבר בהפסד בסיבוב הראשון.

הפועל ראשל"צ נראתה הערב, שני מצוין, במיוחד במחצית השנייה, והיא מעלה את מאזנה ל-1:7 ניצחונות-הפסד. מנגד, אשדוד כאמור עם הפסד שני, ביכולת מאכזבת אחרי זו הטובה שהציגה ביום שישי מול קרית מוצקין.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, שכללה מהפכים ושיוויון בסיומה – הפועל ראשל"צ עלתה נחושה למחצית השנייה. סטפן איליץ' היה בלתי ניתן לעצירה (הבקיע 9 שערים בסה"כ), ויחד עם עצירות של תום שם טוב ואורון ברגיל (שני פנדלים), ושער של יובל גררה היתרון צמח ל-3 שערים – 16:19 (40').

ניבו לוי ו-ולדי קופמן הקטינו. דליבור סוקיץ' כבש צמד (6 שערים בסה"כ), ולאחר מכן עוז חממי ביסס יתרון של 4 שערים -19:23 (48'). שערים של סוקיץ' וגררה (המצטיין עם 8 שערים) בדקות הסיום סגרו עניין. מבקיעים בולטים באשדוד היו קושמרו ולנגהאנס עם 6 ו-5 שערים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך