מעל לרמה. רמת גן גברה על מכבי אשדוד והנחילה לה הפסד שני

אכזבה לקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד שנוצחה בבית על ידי מכבי עירוני ר"ג 94:86. באשדוד שיחק לראשונה בילי מקשפרד. זה היה הפסדה השני העונה, בארבעה משחקים.
הליגה הלאומית לא הולכת להיות "טיול" קל. מכבי אשדוד רוצה לחזור לליגת העל בכדורסל, אבל במוצ"ש היא ספגה את הפסדה השני העונה, בארבעה משחקים, הפעם למכבי עירוני ר"ג, 94:86, בבית. מכבי עירוני ר"ג נשארה מושלמת ותפסה את המקום הראשון. אשדוד הייתה חסרה את שגיב דוד, החולה בקורונה, אולם הציגה את בילי מקשפרד בהופעת בכורה.

האורחים פתחו טוב יותר וניצלו את היתרון שלהם בצבע בדרך ליתרון 11:5. רביב פיטשון וארתור רוזנפלד צימקו מעט, ובסוף הרבע הראשון האורחים הוליכו 19:15. למונטה בירדן פתח את הרבע השני עם שלשה, מנגד ג'ורדן כהן קיזז ל-29:26. אורי קוקיה לקח פסק זמן והקבוצה שלו סגרה את החצי הראשון ביתרון 43:39.
אשדוד פתחה את הרבע השלישי עם ריצת 4-10 ועלתה ליתרון הראשון במשחק. האורחים לא התרגשו ועם ריצת 17-6 סגרו את הרבע השלישי ביתרון 68:57. ארתור רוזנפלד מאשדוד כבר צימק ל-82:81, 4 דקות לסיום. אלא שכאן דלוואן גרהאם ורוברט רוטבארט ביצעו פעולות גדולות שהבטיחו ניצחון.
הרבו לאשדוד: ארתור רוזנפלד (9 אסיסטים) 21 נק', בילי מקשפרד (9 ריבאונדים) 14 נק', רביב פיטשון (9 ריבאונדים) 13 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך