נצמדת. אשדוד גברה 0:1 על כפ"ס ונצמדה לצמרת הגבוהה.

שער של מוסא באגיוקו בדקה ה-23, הפסיק לאשדוד לניצחון 0:1 על כפר-סבא. אשדוד עם ניצחון שישי העונה והיא נצמדה חזק לחלק העליון של הטבלה.

רן בן שמעון חייך, אבל כבר החזיק את הראש. זה היה דקות בודדות לאחר סיום משחק הניצחון מול מכבי ת"א בשני שעבר. הוא ידע שהניצחון הזה מעלה את הצפיות ויותר מזה, אם לא יבוא ניצחון לאחר הניצחון על תל-אביב, אז הקבוצה שוב חזרה לחוסר הציבות. בדרך אל המטרה הזו של ניצחון עמדה הפועל כפר-סבא שארחה את אשדוד ב'מושבה'. זה נגמר עם 0:1 קטן גדול ועוד 3 נקודות להצמד לצמרת הגבוהה.

אשדוד פתחה עם לחץ על כפר-סבא להשיג שער מהיר. צ'בטקוביץ' (8) נגח כדור מהקרן מעט מעל המשקוף של כפר-סבא. אשדוד לא הרפתה ולחצה וכפר-סבא הסתפקה במגננה רבתי ובקושי עברה את החצי למתפרצות. (14) שגיב יחזקאל הוכשל ברחבה. ה-VAR  לא התערב בכלל. אשדוד הייתה שווה שער. בדקה ה-23 זה בדקה ה-23 זה הגיע, כי הגיע לה. שלומי אזולאי בנגיעה מצא את קמהאני, המגן השמאלי, שהמשיך בנגיעה לרחבה ומוסא בגיוקו, אף הוא בנגיעה כבש 0:1. אשדוד. שער ענק של כדורגל.

כפר- סבא נכנסה רק אחרי שספגה, למשחק, וחיפשה להתקרב לשער של אשדוד. היא השיגה קרן ראשונה בדקה ה-35, ומהערבוביה כמעט כבשה, אלמלא הצלה של צ'בטקוביץ'. ללמד ש-0:1 היה מאוד שביר. דוד (40) עוד הספיק להחמיץ מול השוער,  כפר סבא גם בתוספת הזמן, וככה הקבוצות ירדו למחצית. עם שער אחד יתרון לאשדוד. והדגש על רק.

אזולאי. התחיל את המהלך של הגול הראשון.

אשדוד ידעה שבכדי לנצח היא חייבת עוד שער בכדי לחזור עם 3 הנקודות. כפר סבא היבנה אותו הדבר, רק אם היא רוצה לחזור עם נודה, והעיזה יותר מהמחציתץ הראשונה. אזולאי (67) בעט כדור מחוץ ל-16 ודנינו בזינוק הוציא עם הראש. בריהון (80) הוסיף בעיטה ליד הקורה של שער כפר-סבא.

הייפורד שלח כדור לקורה בתוספת הזמן, וזה נגמר עם 0:1 קטן גדול, שהביא את אשדוד גבוה מאוד לצמרת. כבר לא מדובר במשהו מקרי אלא קבוצה שבכל משחק יכולה לחזור עם ניצחוון. אשדוד עם ניצחון שישי ועם הרבה אופטימיות לעונה הזו.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני,צבטקוביץ', קמהאני, באגיוקו (אבו עקל, 86), גורדנה, אזולאי (גיל כהן, 73), דוד (בריהום, 73), באיו (כנעאן, 60), יחזקאל (בריהון, 60)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך