בן שמעון: "צריך לבוא מרוכזים ולעשות את מה שצריך"

מ.ס אשדוד תצא בשבת ('המושבה', 15.00) למשחק חוץ מול הפועל כפר-סבא. המאמן רן בן שמעון יודע מה צריך לעשות. עומרי בן הרוש: "אפשר להגיד שזה משחק של נקודת מפנה קטנה".
בן שמעון.

אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א ביום שני באשדוד, 2:3, רוצים במ.בס אשדוד בעיקר המשכיות. בשבת מחכה להם בחוץ הפועל כפר-סבא ('המושבה', 15.00), ובקבוצה יודעים שניצחון עליהם יביא אותה לצמרת הגבוהה. המאמן רן בן שמעון והמגן עומרי בן הרוש, התייחסו למשחק החשוב.

רן בן שמעון: "הליגה נותנת את האפשרות להתאשוש אחרי הפסדים ואתה צריך לדעת גם להתפקס אחרי ניצחונות. צריך לבוא מרוכזים ולעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות הכי טוב".

בן הרוש משמאל. "צריך המשכיות".

עומרי בן הרוש: "משחק מאוד חשוב בשבילנו. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון טוב שלנו על קבוצה מאוד חזקה. צריך להביא המשכיות, את אותה התלהבות ואת אותה איכות המשחק שאנחנו מביאים. מקווים לחזור עם נקודות הביתה. אפשר להגיד שזה משחק של נקודת מפנה קטנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך