מומחי ה-FDA העניקו אישור לחיסון הקורונה של פייזר

מנהל המזון והתרופות האמריקאי, זה שכל העולם חיכה לאישור שלו לחיסון, ההחלטה תועבר לאישור סופי של ה-FDA, שצפוי לאשר את ההחלטה באופן אוטומטי. אישור מיידי צפוי גם במשרד הבריאות הישראלי. ביום רביעי יתכנס שוב הפאנל לדון באישור החירום לחברת מודרנה שהראתה תוצאות דומות ופרופיל בטיחות גבוה.

החיסון של חברת פייזר נגד נגיף הקורונה, קיבל אתמול אישור חשוב מאוד, שיאפשר להתחיל את החיסון בו בעולם ובישראל. מומחי ה-FDA (מנהל התרופות והמזון האמריקאי), זה שכל העולם חיכה לאישורו, העניקו אותו לחיסון  של פייזר.

כעת מוגשת המלצת הפאנל לאישור סופי של ה-FDA. מדובר בשלב מהיר מאוד וכבר בימים הקרובים יחלו בארה"ב לחסן את התושבים בחיסון של פייזר. ביום רביעי יתכנס שוב הפאנל לדון באישור החירום לחברת מודרנה שהראתה תוצאות דומות ופרופיל בטיחות גבוה.
 משרד הבריאות הישראלי צפוי לאשר בימים הקרובים את החיסון גם בישראל, וביום ראשון הבא, ה-27 בדצמבר, יתחיל מבצע החיסונים, וראשוני המתחסנים יהיו צוותי הרפואה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך