כדוריד: הפועל אשדוד חוזרת לליגה. גם לנגהאנס

המחזור השביעי בליגת ווינר ישוחק מחר (שישי), ויפתח עוד שבוע בן שלושה מחזורים (ה-8 ביום שני, וה-9 בשישי הבא). הפועל SP אשדוד תארח את מכבי קרית מוצקין (מקיף ט'1, 14.30). המקשר הגרמני גאבור לנגהאנס, יישחק לאחר שחזר ארצה.
לנגהאנס. חזר. (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד).

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד חוזרת בכוחות מחודשים אחרי מנוחה במחזור האחרון, ועם סגל משודרג עם חזרתו של המקשר הגרמני גאבור לנגהאנס, למשחק מול קרית- מוצקין (מקיף ט', 14.30).

המזחק יישחק במסגרת המחזור השביעי בליגת ווינר שישוחק מחר (שישי), ויפתח עוד שבוע בן שלושה מחזורים (ה-8 ביום שני, וה-9 בשישי הבא) – וייקרב אותנו עוד צעד לקראת היישורת האחרונה של הסיבוב הראשון – והחלוקה לבית עליון (6 הראשונות) ולבית תחתון (7 האחרונות).

באשדוד אומנם טרם בישרו על כך רשמית, אבל מקשר נבחרת ישראל, רם טורקניץ, שסיים השבוע את דרכו בליגה השבדית הבכירה לאחר שנה וחצי, צפוי להצטרף (הוא כבר נמצא בבידוד באשדוד, וכמובן יחמיץ את המשחק מול מוצקין). מוצקין מנגד עצרה רצף של 4 הפסדים, בניצחון על דימונה, ובסגל הקבוצה צפוי להיכלל המקשר היווני-סרבי צורו מאוגיטס (28, 1.98 מ'), בעל עבר בנבחרות יוון, ובליגות במקדוניה, יוון, גרמניה ואיטליה. שני הזרים השלימו תקופת בידוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך