חנוכה בלי סגר לילי. בינתיים

פארסת הסגר הלילי בחנוכה כמעט עד הרגע האחרון: אחרי הבלגן בממשלה, נעתר רה"מ בנימין נתניהו לדרישת שר הביטחון בני גנץ לוותר על איסור השהייה בבית אחר בערבי חנוכה ועל סגירת המסחר.

ממשלת ישראל ממשיכה להתלבט. בינתיים אין סגר. רק בינתיים.

היום בצהרים, חמישי  הוחלט על ידי ראש הממשלה כי לא יוטל סגר לילי. בעקבות דרישת שר הביטחון בני גנץ, תאמץ הממשלה את ההצעה להטיל "ריסון מהודק" במקרה שבו יהיו 2,500 נדבקים בקורונה ביום או שמקדם ההדבקה יעלה ל-1.3. מאחר והממשלה כבר התחרטה כמה פעמים, אולי יהיו עדכונים אחירם בהמשך. בינתיים זו ההחלטה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון גנץ ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיימו התייעצות לאחר שבחלק הראשון של ישיבת הממשלה גברה התנגדות השרים, גם מכחול לבן וגם מהליכוד, למתווה שהציע משרד הבריאות. משרד הבריאות הציע שכבר מהערב ייאסר לשהות בבית מגורים של אדם אחר בין השעות 17:30 עד חצות. במקביל הוצע להחיל בשעות אלו איסור על פתיחת מסחר, כולל קניונים ושווקים, למעט חנויות חיוניות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך