מהפך שמח. ניצחון גדול לאשדוד על מכבי ת"א לאחר שחזרה מפיגור

מכבי ת"א שפיגרה בעצמה 0:1 והובילה 1:2, נכנעה לבסוף 2:3, עם שער ניצחון גדול של שגיב יחזקאל. ניצחון יוקרתי לאשדוד והיא כבר שלישית בליגה.
באיו חוגג את השער לרשת מכבי ת"א. (צילום: טל אקוקוה)

יש ניצחונות ששווים יותר מ-3 נקודות. מה לעשות, ככה זה כשאתה מנצח את מכבי ת"א. זה משחק שנותן לך מוטבציה להמשך. מ.ס אשדוד ניצחה בשני בערב את מכבי ת"א 2:3, במשחק של מהפכים, עם שער ניצחון מדהים של שגיב יחזקאל. מי שזוכר את ההפסד לסכנין שיקום.

בדקה ה-20 אשדוד עלתה ראושנה על הלוח. דן ביטון, אקס אשדוד, מסר כדור אחורה שהגיע במקום לשחקן מכבי ת"א לחמודי כנעאן. כנעאן יצא להתקפה מתפרצת ומסר כדור לבאיו פאהד והאחרון בעט כדור מדויק פנימה 0:1 לאשדוד.

מכבי ת"א החלה ללחוץ להשוות, אשדוד יצאה למתפרצות לעקוץ. בדקה ה-28 אייל גולסה בעט כדור ליד הקורה של יואב ג'ראפי. 8 דקות אח"כ מכבי כמעט כבשה. פשיץ' הגיע מול ג'ראפי, והאחרון ביציאה טובה הרחיק. הכדור הגיע לדן ביטן שיכול היה לכבוש אבל בעט לחוץ. 7 דקות למחצית "ירה" יונתן כהן בסיבוב בעיטה ליד הקורה של ג'ראפי מ-16 מטרים.

ג'ראפי מונע מפשיץ' שער. (צילום: טוטו פוטו)

מכבי ת"א נכנסה למחצית השנייה מצוין. בדקה ה-53 דן ביטון הגביה כדור חופשי, מונטריי קמהאני "שבר" את הנבדל והרננדס נגח פנימה את השוויון. בן שמעון מיהר להוציא את בן הרוש ובאיו והכניס את אזולאי ויחזקאל. חילופים עם אוריינצטיה התקפית, במיוחד זה של אזולאי. אבל דווקא מכבי ת"א כמעט כבשה שוב (60) מבעיטה של גולסה מ-16 מטר, שאותה הדף ג'ראפי מצוין.

דקה אח"כ היא גם כבשה. התקפה מסודרת של מכבי ת"א, הביאה בסוף למסירת רוחב ליונתן כהן שדחק מקרוב פנימה – 1:2 למכבי ת"א. אשדוד הבינה שהיא חייבת לכבוש בכדי לא לאבד את המשחק הזה, והכניסה הרבה "כלים" התקפיים למגרש (בחילוף נוסף הייפורד החליף את כנעאן), בכדי לכבוש.

והיא הצליחה (70) עם המחליפים. הייפורד הוציא, לאחר מתפרצת, כדור ימינה לזוהר סזנו ששלח רוחב לכיוון ה-16, שם עמד שלומי אזואלי שבעט מדויק פנימה 2:2. הכל פתוח. ומה זה פתוח. שגיב יחזקאל קיבל כדור שהגיע מהגנת מכבי ת"א, לאחר כדור שהוגבה על ידי סזנו ושגיב יחזקאל שלח טיל לחיבורים מתוך הרחבה – 2:3 לאשדוד. איזה שער. איזה ניצחון!

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (סזנו, 65), אוואני, צבטקוביץ', בן הרוש (אזולאי, 57) , קמהאני, באגיוקו, גורדנה, כנעאן (הייפורד, 65), דוד (גיל כהן, 80), באיו (יחזקאל,57).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך