זוג אשדודים עוכבו כ 4 שעות ללא אוכל ומים בשדה התעופה בדובאי

בני הזוג האשדודים עוכבו במשך שעות ארוכות ללא אוכל ומים ביחד עם עוד כ170 ישראלים, בגלל שינויים בהסדרי הויזה במדינה

ירון וישראלה רומנו, בני זוג מאשדוד טסו לפנות בוקר לנפוש בדובאי בטיסה של 'פליי דובאי'. כשהגיעו לנמל התעופה באיחוד האמירויות הופתעו לגלות שבגלל שינויים בהסדרי הויזות, הם לא מורשים להיכנס לדובאי ביחד עם עוד כ170 ישראלים שהיו איתם בטיסה.

לאחר שעות ארוכות של המתנה מורטת עצבים ובהתערבות משרד החוץ הישראלי, הורשו הנוסעים להיכנס לדובאי לא לפני שמילאו טופס ויזה אלקטרוני.

בשיחה עם אשדוד אונליין סיפר ירון על התחושות: "המתנו בשדה התעופה כמו כלבים במשך 4 שעות בלי מים ובלי אוכל, אף אחד לא הודיע לנו על שינויים בהסדרי הויזות. בהתחלה ביקשו בדובאי שחברת התעופה איתה הגענו תשלם 250 דולר עבור כל נוסע ורק כך נורשה להיכנס. החברה לא הסכימה וכך המתנו עוד 3 שעות עד שמשרד החוץ התערב ומילאנו ויזות אלקטרוניות, לא כך תכננו את החופשה שלנו, נשארנו עם טעם מר עייפים ומאוכזבים".

כזכור, לפני שבועיים הושג סיכום בין משרד החוץ הישראלי למשרד החוץ באמירויות שמאפשר לישראלים להיכנס באופן זמני למדינה עד לכניסתו לתוקף של הסכם הפטור מהוויזות, תהליך שלוקח כ-30 יום מרגע החלפת האגרות הרשמיות בין המדינות. במסגרת ההסדר הזמני, חברות התעופה אחראיות להסדיר אישור כניסה מקוון במערכת ייעודית, שמאפשרת להם להיכנס למדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך