אלון דאי רחוק שני מרוצים מתואר אלוף אירופה במרוצי "נסקאר"

נהג המרוצים מאשדוד, סיים ראשון את המירוץ בשבת בולנסיה. בשישי הוא סיים במקום השישי. דאי מוביל עם 15 נקודות כשנותרו 2 מרוצים לאליפות, בראשון ובשני. דאי שבר שיא נצחונות בנסקאר אירופאי.
סיים ראשון את התחרות בשבת. דאי. (צילום: (סטפן אזמארד)

אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד, בדרך לתואר אליפות שלישי ב-4 שנים בסבב "נסקאר אירופה". דאי רחוק למעשה שני מרוצים מהתואר, כשהוא מוביל ב-15 נקודות.

כל ארבעת מרוצי סיום העונה, שעליהם הניקוד הוא כפול, נערכים בולנסיה.ב שישי סיים אלון במקום השישי לאחר שקיבל עונש כי התנגש קלות בהקפה הראשונה בנהג אחר. האירוע נבחן על ידי צוות השופטים, הא ספג עונש, ירד למקום ה-12 וחזר עד למקום השישי. אבל בשבת הוא כבר ניצח את המירוץ ובנוסף קבע שיא חדש של ניצחונות בסבב. לאלון 23 ניצחוונת והוא שבר את השיא שלאנדר וילארינו הספרדי, לו 22 ניצחונות.

כעת נותרו שני מרוצים בלבד, בראשון ובשני, גם הם כאמור בולנסיה. לאחר היומיים הללו ייקבע האלוף. כמו שזה נראה אלון נמצא במצב מצוין להחזיר לעצמו את תואר 'אלוף אירופה במרוצי נסקאר', שנלקח ממנו לפני עונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך