לא הוציא רישון נהיגה ונתפס נוהג תחת השפת אלכוהול

משטרת ישראל עצרה הלילה באשדוד צעיר, אשר נהג ברכבו תחת השפעת אלכוהול ברמה של 820 מיקרוגרם-פי 3 מעל המותר, ולא הוציא רישיון נהיגה מעולם. יובא היום, לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו.
צילומים: דוברות המשטרה.

הלילה, במהלך פעילות מבצעית באזור התעשיה באשדוד, הבחין צוות האופנועים של משטרת אשדוד ברכב פרטי, אשר נוסע באופן חשוד מאוד, באורות גבוהים כשהוא משתולל על הכביש.

שוטרים עצרו את הרכב ובבדיקת הנהג הריחו ריח חריף של אלכוהול שנדף ממנו. בבדיקת נשיפה שנערכה לנהג התקבלה תוצאה של 820 מיקרוגרם. פי 3 מהמותר. כמו כן בבדיקת הנהג התברר כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

הרכב שנתפס.

הנהג,תושב דרום הארץ,בשנות ה20, נעצר ונלקח לחקירה במשטרת אשדוד.רכבו הושבת ל-30 יום. היום, שישי, הוא יובא לבית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תפעל בנחישות תוך שימוש בכל הכלים והאמצעים הקיימים ברשותה, נגד עברייני הבריונות בכביש המסכנים חיים ותביאם לדין"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך