שימו לב: הממשלה החריפה את ההגבלות בנוגע לפתיחת קניונים

הסיקורת הנוקבת על הממשלה ומשרד הבריאות והתמונות העמוסות מהמתחמים, הקניונים ומרכזי הקניות. הביאו את ההמשלה להחריף את ההגבלות למרות הפתיחה של מרכזי המסחר

הערב יצאה הודעה משותפת מטעם משרד ראש הממשלה ומשרד הבריאות, בה נאמר כי ועדת השרים לקורונה אישרה הערב במשאל טלפוני לתקן את מתווה פיילוט הקניונים באופן הבא.

1. בנוגע לתפוסה המרבית המותרת בשטח הקניון, התפוסה תשתנה מיחס של אדם ל – 7 מטרים רבועים, ליחס של אדם ל – 15 מטרים רבועים.

2. בנוגע לשטח שבחנויות עצמן, ייקבע כי בנוסף לכלל החל בתקנות העיקריות (לפיו התפוסה תהיה לפי יחס של אדם ל – 7 מ"ר ועד 10 אנשים), בחנויות "גדולות", שגודלן עולה על 150 מ"ר, התפוסה המירבית תהיה ביחס של אדם ל – 15 מטרים רבועים (וללא קביעת 'תקרה מספרית' על מספר השוהים).

חישוב השטח לעניין התפוסה המותרת בקניון (בשטחים המשותפים) לא יכלול שטח של מקום ציבורי ועסקי שהפעלתו אסורה המצוי בתוך קניון (כגון, שטח של אולם קולנוע המצוי בקניון).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך