עלו לעליון. מכבי אשדוד ראשונה לאחר ניצחו על גליל עליון

מכבי אשדוד עלתה למקום הראשון לאחר שגברה 78:89 על גליל עליון והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה.
ניצחון חשוב. (צילום: גיל נוימן).
יו"ר מכבי אשדוד ארמונד אסולין לקח בתחילת העונה הצידה את המאמן עופר רחימי. אמר לו בשקט, "אנחנו רוצים לעלות". אין מטרה אחרת. לאחר הפסד במחזור הראשון זה נראה כאילו רחימי לא שמע את הדברים, אבל מאז רשמה הקבוצה שני ניצחונות והאחרון שבהם על גליל עליון מהצמרת 78:89, והנחילה לה את הפסדה הראשון. אשדוד עלתה, גם אם זמנית, למקום הראשון בליגה.
שליטה כמעט מוחלטת של מכבי אשדוד העניקה לחניכים של עופר רחימי ניצחון ביתי ראשון העונה ושני ברציפות. אשדוד הציגה משחק התקפי שוטף. רביב פיטשון בלט בצבע והיה מהובלטים בניצחון.
גואייה עם עוד 2 נקודות. (צילום: יעלי הראל).
שתי הקבוצות פתחו טוב מבחינה התקפית, כאשר עבור מכבי אשדוד היו אלה דורנד סקוט ונועם לייש שדחפוהמקומיים היו   את הקבוצה.אשדוד סגרה את הרבע הראשון ביתרון 22:28. עם פתיחת הרבע השני נועם לייש קלע שלשה שלישית משלושה ניסיונות, אך לגליל עליון היה את אנטוני פישר שהוריד ל-34:37. עד למחצית היתרון של מכבי אשדוד נשמר – 41:49. ברבע השלישי בזכות יכולת טובה של רביב פיטשון הפער גדל לדו ספרתי – 54:70. ברבע האחרון האורחים התקרבו, אלא שמכבי אשדוד לא אפשרה להם לקחת לה את הניצחון החשוב.
קלעו למכבי אשדוד: דורנדט סקוט 19 נק', רביב פיטשון ושגיב דוד 16 נק' כ"א. גואייה 11, רוזנפלד ולייש 9 כ"א,  אלון 5, דראפיץ 4.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך