ראש עיריית אשדוד מתריע: "נמצאים בדהירה לאדום"

הקפיצה המגמתית בימים האחרונים במספר הנדבקים העיר מובילה את ראש העיר לבקש מהממשלה לעצור את ההקלות, אומנם אשדוד עדיין ירוקה אבל דוהרת לאדום, וגם הפיתרון היצירתי שהציע לפתוח את הכלכלה
ראש העיר ד"ר לסרי במהלך סיור. (צילמוים: עיריית אשדוד)

העחיה בתחלואה בעיר מדאיגה את ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, שפנה הבוקר דרך חשבון הטוויטר לפרויקטור הקורונה במטרה שזה יעצור את ההקלות שמובילות לעליה בתחלואה.

"‏אשדוד ירוקה (עדיין). הבוקר הרמזור עומד על 4.1 מעט לפני 4.5 הצהוב. לפני שבוע היינו 2.2 וכעת בדהירה לאדום. מצעד הקלות שאינו נגמר, וריצת אמוק בפתיחת מערכת החינוך ״מוכיחים״ את עצמם. טוב לכלכלה. איום ונורא לחיי אדם. הממשלה לא מקפידה על ההנחיות! לא האזרחים! פרופ׳ נחמן אש אמור לעצור אותה" כתב ד"ר לסרי.

בציוץ נוסף הוסיף ראש העיר וכתב "‏רוצים כלכלה עם בריאות וחיים? יש פתרון. שמו safe zone. כמו האיים הירוקים. מסעדה, קניון, כיתה, חתונה – הכניסה רק עם בדיקה שלילית ב-48 השעות האחרונות. מעודדים אזרחים להיבדק ומאפשרים פעילות חברתית, חינוכית, כלכלית. התנאי – בדיקה מהירה וזולה. היא פותחה בשיבא. מחכה לאישור משר הבריאות יולי אדלשטיין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך