זה חוזר: אחראית גן ילדים באשדוד חלתה בקורנה – הגן נסגר ליומיים

למרות שהיא עיר ירוקה, הקורונה לא פוסחת על אשדוד בימים אלה בהם חוזרים לשגרה, ושוב כמו בגל הראשון והשני, מוסד חינוכי ראשון נסגר למספר ימים בעקבות חשיפת חולה קורונה מהצוות המקצועי

נגיף הקורונה שהכה באשדוד בגל השני במלא העוצמה, הצליח להדביק אלפי אשדודים והעיר הייתה מבין הערים המובילות בתחלואה, אך בתום הסגר הצליחו באשדוד לשוב לשגרה מלאה ולשמור על עיר ירוקה במשך זמן רב יחסית.

אך כפי שפרסמנו הבוקר בימים האחרונים התחלואה בעיר צוברת תאוצה ובשבוע אחד נחשפו 79 נדבקים חדשים מתוך 128 שיש בכל העיר כעת.

כמו בגל הראשון והשני, גם כעת ההדבקה משפיעה על מוסדות החינוך בעיר, ולאשדוד אונליין נודע כי גן ילדים ברובע ו' נסגר למשך יומיים לאחר שהאחראית במעון נדבקה בנגיף, אך בתום בדיקות לכל הצוות הוא שב לפעילות בתחילת השבוע.

בעיריית אשדוד מדגישים כי הפעם המצב שונה, "הצוותים המקצועיים מצומצמים למינימום התחלפויות, וגם הצוותים עוברים בדיקות קורונה כמעט פעם בשבועיים וכמובן אם ישנו חשש כמו במקרה ההוא" אומר לנו בכיר בעירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך