חברת נמל אשדוד קיימה בדיקות קורונה בשטח הנמל לעובדיה

שיקו זאנה, מנכ"ל נמל אשדוד: "כחלק מהאחריות לשמירת רציפותו התפעולית של הנמל, מתוקף היותינו נמל חיוני וקריטי עבור מדינת ישראל, אנו מבצעים את כל הנדרש על מנת לשמור על בריאות עובדינו".

ביוזמתו של אלוף משנה מרקו אזואלס, מפקד נפת לכיש במילואים במחוז דרום , עובד ציוד מכאני וותיק ומוערך בחברת הנמל, התקיים פיילוט ראשון מסוגו בנמל אשדוד המאפשר בדיקות קורונה לעובדי הנמל.

הפיילוט, שנוצר משיתוף פעולה בין מנהלת הביטחון בראשות ברנרד בן ישי בחברת נמל אשדוד, לבין פיקוד העורף ומד"א, מהווה תקדים בישראל בו מפעל חיוני עורך בדיקות קורונה לעובדיו בתוך שטחו.

 שיקו זאנה, מנכ"ל נמל אשדוד מסר: "כחלק מהאחריות לשמירת רציפותו התפעולית של הנמל, מתוקף היותינו נמל חיוני וקריטי עבור מדינת ישראל, אנו מבצעים את כל הנדרש על מנת לשמור על בריאות עובדינו כולל בדיקות יזומות לאיתור עובדים שחלילה חלו. אני מבקש להודות פיקוד העורף על שיתוף הפעולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך