שני של כדורסל אשדודי

המחזור השביעי בליגה הלאומית בכדורסל ייצא בשני לדרך עם המשחק המרכזי, שישודר בערוץ הספורט, בין מכבי אשדוד להפועל 'שמיר אופטיקה' גליל עליון. קבוצת הנשים, מכבי בן בנות אשדוד תשחק במסגרת המחזור הראשון בליגת העל, בהרצליה (19.00).
משחק כדורסל

ביום שני, יערכו שתי הקבוצות הבכירות של העיר אשדוד בכדורסל, את משחקיהן. זה ייפתח עם הנשים, קבוצת מכבי בן בנות אשדוד, שיישחקו בהרצליה (19.00) במשחק שייפתח את העונה שלהן. בשעה 20.30 יארחו הגברים, קבוצת מכבי אשדוד, את גליל עליון במסגרת המשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגה הלאומית.

מכבי אשדוד – הפועל 'שמיר אופטיקה' גליל עליון (הקריה, 20:30, שידור ישיר בערוץ הספורט)

מפגש מסקרן בין שתי קבוצות עם שאיפות. היורדת מליגת העל השיגה ניצחון בכורה בשבוע שעבר ברמה"ש וזאת לאחר ההפסד הביתי במחזור שפתח את עונת 20/21. דורנד סקוט סחב את חבריו עם 24 נקודות ודולב דראפיץ' הוסיף 16 משלו. באשדוד קלעו ב-39 אחוז מחוץ לקשת – נתון אותו ירצו לשמר. עד כה הקבוצה של עופר רחימי מציגה הגנה טובה שסופגת רק 73.5 נקודות למשחק. מנגד, הפועל 'שמיר אופטיקה' גליל עליון מחזיקה בהגנה הטובה בליגה עם ממוצע ספיגה של 65.5 נקודות למשחק. בגליל מציגים סגל ישראלי מרשים כאשר בשני המחזורים הראשונים הציג חלוקת נקודות מאוזנת.

בנות הרצליה – מכבי בן בנות אשדוד

בנות הרצליה עם המאמן החדש דניאל גוט וסגל צעיר וחדש תארח את הקבוצה של המאמן גלעד כץ שבשורותיה קאדיג'ה קייב, דניאל אדאמס ואלכסיס פטרסון המצוינות. העדיפות במשחק הזה היא לאשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך