בית המשפט קיבל את הצעת הפשרה: פרויקט 'רובע פארק לכיש' יוצא לדרך

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "פרויקט הדגל של הסכם הגג בפארק לכיש, עליו חלמנו יחד עם צעירי העיר, יוצא לדרך אחרי פעילות אינטנסיבית ומאבק עיקש שהובלתי בשנים האחרונות". בית המשפט העליון אישר היום את תוכנית פרויקט הדיור לצעירים ואת קרית הספורט ברובע פארק לכיש.

בשורה משמחת מאוד היום, ראשון. פרויקט 'רובע פארק לכיש' יוצא לדרך. המדובר בבניית 2,700 יחידות דיור לצעירים וקריית הספורט עם אצטדיון כדורגל בן 20,000 מושבים, היכל כדורסל עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית.

ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר: "פרויקט הדגל של הסכם הגג בפארק לכיש, עליו חלמנו יחד עם צעירי העיר, יוצא לדרך אחרי פעילות אינטנסיבית ומאבק עיקש שהובלתי בשנים האחרונות. הבוקר התבשרנו כי בית המשפט העליון קיבל את הצעת הסכם הפשרה בין עיריית אשדוד והתאחדות התעשיינים, בתמיכת רמ״י ומשרד הבינוי והשיכון, שנועד להבטיח את הקמתו של רובע פארק לכיש – ולמעשה הוסרו החסמים לבניית 2,700 יחידות דיור לצעירים, וקריית הספורט עם אצטדיון כדורגל בן 20,000 מושבים, היכל כדורסל עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית. זוהי בשורה משמחת לכל תושבי העיר ובמיוחד עבור צעירי אשדוד, בשורה שתשפיע מהותית על עתידה של העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך