אין מתנות ביום ההולדת. אשדוד נוצחה בסכנין ביום ההולדת של בן שמעון

רן בן שמעון שחגג יומולת 50 היום, שבת ומ.ס אשדוד, רצו לסיים שבוע מושלם עם 3 ניצחונות. לסכנין היו תוכנית אחרות והיא ניצחה 0:1. אשדוד תסתפק ב-6 נקודות בשלושה משחקים בשבוע.
הקפטן בן זקן. (צילומים: טל אקוקה)

רן בן שמעון כבר לא ילד, למרות שהוא נראה עדיין צעיר בימים. הוא חגג 50 בדיוק היום, שבת, במשחק החוץ מול סכנין, שמתחת לקו האדום. בן שמעון רצה לסיים שבוע טוב מבחינתו של 3 ניצחונות בשלושה (באר שבע, נתניה, סכנין) משחקים בתוך שבוע, ולחגוג 9 נקודות רצופות ויום הולדת שמח. לסכנין היו תכניות אחרות והיא "קלקלה" את המסיבה כשניצחה 0:1 את אשדוד. אשדוד השיגה 6 נקודות בשבוע הזה של שלושת המשחקים, ותסתפק בזה.

מ.ס אשדוד פתחה כמו קבוצה שבאה לקחת עוד 3 נקודות. גורדנה בעט בדקה ה-5 כדור חד שעבר ליד הקורה של קנדיל. 4 דקות אח"כ הקפטן טום בן זקן אילץ את קנדיל להדוף לקרן. אבל בשיא הלחץ של אשדוד סכנין במתפרצת, הנשק שלה במשחק הזה, עלתה ל-0:1, או שלא, כשהאסלבנק היה זה שהוציא את זה לפועל.  ה-VAR היה זה שהציל את אשדוד. השער נפסל על ידי השופט עידן לייבה, בטענת יד של האסלבנק. אשדוד חייבת הייתה להבין עד כמה מסוכנות המתפרצות של סכנין.

אחרי השער של סכנין שנפסל, שתי הקבוצות שיחקו בעיקר בין שתי הרחבות, בלי הרבה עבודה לשוערים. אבל ההרגשה הייתה שכל קבוצה יכולה לסיים אחת מההתקפות בכדור ברשת. ראינו את זה כשהאסלבנק כמעט דחק (40) כדור מקרוב לרשת של ג'ראפי שוער אשדוד ואח"כ (44), כשבאיו החמיץ ממצב טוב מאוד. למחצית ירדו הקבוצות בלי שערים, ועם המחצית הפחות טובה של אשדוד בשבוע הזה.

ברדע רואה את באגיוקו.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה עם החמצה של גול. הבלם ננאד צ'בטקקוביץ' הגיע (53) למצב מול השער של סכנין ממטרים ספורים, והוא היה צריך לכבוש. במקום זאת עשה את קנדיל "גדול" עם הצלה של שער בטוח. שתי דקות אח"כ דין דוד כבש, אבל השער נפסל בגלל נבדל של צ'בטקוביץ' שבישל לו.

סכנין בהתקפה המסוכנתהראשונה (62) שלה במחצית, כבשה. בירם כיאל הגביה קרן, הכדור עבר את צ'בטקוביץ' וברדע וגנאיים נגח מדויק לפינה – 0:1 לסכנין. בן שמעון הגיב מיד. הוא הוריד בלם (ברדע) ועבר למערך של 2 בלמים ולשלושה חלוצים. הוא רענן את הקבוצה אח"כ עם עוד שני חילופים (הייפרוד ודהן), ואשדוד התחילה ללחוץ בכדי להשוות.

סכנין ירדה להגנה לשמור על התוצאה והסתפקה במתפרצות. אשדוד עלתה בכל הכח לכבוש. בדקות האלה סכנין התעסקה בעיקר בבזבוז הזמן (ושער בנבדל, שנפסל). אשדוד הסתבר בזבזה את הנקודות. זה נגמר 0:1 לסכנין.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, צ'בטקוביץ', אוואני, ברדע (כנעאן, 64), קמהאני, בגאיוקו (בריהון, 64), גורדנה, אזולאי (דהן, 70), באיו (הייפורד, 70), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך