הבעל סיפר שאשתו בהריון ועלול להתגרש….

אשתו של בעל עסק נכנסה להריון. היא ביקשה ממנו שלא יספר לאיש. לאחר שעשה זאת וסיפר לעובדיו, הודיעה האישה כי היא עוזבת את הבית. הבעל מנסה עכשיו להחזיר אותה...הוא מקווה שלא יצטרך לחכות 9 חודשים....
אישה בהריון

אצל זוגות רבים, הריון מתקבל בשמחה גדולה. אפילו גדולה מאוד. ככה זה לפחות אצל רובם. אבל הסיפור הבא הפך את האירוע הזה למריבה שעלולה להפריד בין בני זוג. המדובר בסיפור שבטוח לא שמעתם, שמלמד אולי, שגם אם אתם בהריון…לפעמים עדיף לשתוק. אגב מה שנכון למקרים אחרים גם.

זוג צעיר שהאישה בסוף שנות העשרים והגבר בתחילת השלושים, מישוב באזור אשדוד, "נכנסו" להריון. האישה הודיעה לבעל כי היא  בהריון מיד לאחר שנודע לה, והבעל, לו יש עסק, שמח מאוד על הידיעה הזו, ואף התקשר לספר להוריו. עד כאן בהחלט אירוע שכיח, שיכול לתאר בקלות רבה כל זוג ממוצע. אבל לסיפור הזה יש טוויסט בעלילה.

רגע אחרי שניתק את הטלפון מהוריו, ביקשה ממנו האישה עוד בקשה אחת – "אל תגלה לאף אחד מהעובדים שלך שאני בהריון". האישה לא רצתה שיספר כי מבחינתה זו רק תחילת ההיריון וכי כל עוד לא עברו מספר חודשים היא לא רוצה שידעו. הבעל כמובן הבטיח לה שהוא לא יגיד מילה או חצי מילה…לאף אחד.

הבטיח…אבל לא קיים. כעבור יממה אחת בלבד הוא הגיע לעבודה ולא יכול היה לשמור את הידיעה הזו בסוד ומיהר לספר לכל עובדיו. המדובר בעסק שהחזיק 4-5 עובדים קבועים. הבעל כמובן שביקש מהם לשמור את זה בסוד, ולא לגלות לאיש.

אז ביקש. למחרת הגיעה האישה לעבודה של בעלה. רק היא נכנסה בדלת העסק ואחת העבודות ניגשה אליה ואמרה לה כי מגיע לה מזל טוב. האישה שאלה מדוע, והעובדת אמרה כי בעלה סיפר להם שהיא בהיריון והם מברכים אותם על כך. אבל הברכה הזו הפך מהר מאוד למריבה. מה שנקרא באה לברך ויצאה מקללת. האישה יצאה מהעסק כועסת מבלי שתחליף מילה עם בעלה.

הבעל הגיע הביתה וגילה כי בגדיה של אשתו לא נמצאים בבית ורוב הארונות ריקים. הוא מיהר לחפש אותה, ולאחר כמה שיחות שבהן היא לא ענתה, הוא הצליח להשיגה וגילה כי היא בבית הוריה וכי החליטה לעזוב את הבית בחודשי ההיריון לפחות, ואולי בהמשך יותר, מאחר ואינה סומכת עליו, כי הבטיח לה שלא יגלה וכל העובדים ידעו. בתחילה ניסה הבעל להכחיש, אבל האישה ציינה את שם העובדת שסיפרה לה, והוא תירץ זאת כי שמח מאוד בידיעה הזו ולא הצליח לשמור אותה לעצמו. האישה אמרה כי היא ביקשה ממנו בכל לשון של בקשה שלא ייספר, ומאחר ועשה זאת היא רואה בזה שקר וחוסר אמון וכרגע בזמן ההיריון, היא מעדיפה לא להיות לצידו.

הבעל כמובן ניסה לדבר על לב אשתו ואפילו ניסה לדבר עם הוריה שישכנעו אותה לחזור, אבל הם אמרו כי היא לא מוכנה לשמוע אותם וכרגע היא בשלה. הגבר מקווה עתה שהוא לא יצטרך לחכות 9 חודשים בכדי שזה יקרה והיא תחזור לביתם. הוא גם מקווה שהיא לא תרצה להגיע לרבנות בגלל עניין חוסר האמון בו. אבל יש גם צד שני בסיפור הזה. האישה הרי סיפרה בעצמה את כל הסיפור הזה לחברותיה שכמו שאתם מבינים…גם הן לא שמרו על הפה וגילו את כל הסיפור….עובדה שהוא הגיע גם לפה…

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך