בכדי להתאושש צריך היה נס

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד התאוששה מההפסד ברמה"ש, והשיגה ניצחון שלישי העונה - 24:30 על נס ציונה.
עומר גרא בניצחון אשדוד על נס ציונה. (צילום איתי אניג'ר).

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד התאוששה בקלילות מההפסד ברמה"ש, ועלתה למאזן של 1:3 ניצחונות-הפסד, לאחר שגברה על נס ציונה 24:30.

אסף בן גוזי העלה את אשדוד  ליתרון 4:10 (דקה 14). אביב לייפר הקטין בהמשך את הפיגור ל-4 שערים. גיא קורדובה העלה בצמד שערים (מתוך 4 שלו ב-18 הדקות הראשונות) ל-7:13. שער של לו אקסבורד הגדיל ל-8:16, וצמד של עומר גרא (4 שערים במחצית הראשונה) חתם את המחצית הראשונה 11:18.

נס ציונה ניסתה לקזז במחצית השנייה. מאמנה עומרי מימון הורחק בדקות הסיום. שערים של ישראל ביטרמן, קורדובה ואיתי סויסה קבעו 24:30 בסיום, כשאולג בוטנקו משתף בדקות האחרונות צעירים כולל את השוער ליאל גדז' ועומר עוזיאל בהופעת בכורה שופטים: חן הלפרין, שי כהן. בשני תצא הקבוצה לדימונה.

הבקיעו לזכות אשדוד: גיא קורדובה וניבו לוי 5 שערים כ״א, עומר גרא – 4 שערים, ולאדי קופמן וישראל ביטרמן – 3 שערים כ״א, אסף בנגוזי לו אקסברוד יותם טל ואיתי סוויסה – 2 שערים כ״א, עמרי קושמרו ואור פרקש עם שער אחד כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך