בן שמעון רוצה לחגוג יומולדת 50 בניצחון

מאמן מ.ס אשדוד חוגג מחר יומולדת 50. הוא יפגוש עם מ.ס אשדוד את סכנין בחוץ (17.20, דוחא) למשחק השלישי בתוך שבוע, וירצה לסיים גם אותו בניצחון כמו בשני המשחקים הקודמים מול הפועל באר שבע ונתניה.
חוגגים לבן שמעון וכהן.

הרבה חיוכים היו היום, שישי, בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד. המאמן רן בן שמעון ומאמן השוערים רפי כהן יחגגו מחר, (שנים יהיו בני 50) את יום ההולדת שלהם, והם הופתעו בעוגה. בן שמעון וכהן עם מ.ס אשדוד יתארחו מחר בסכנין (17.20, דוחא) נועלת הטבלה, וירצו להמשיך בחיוכים ולחזור עם ניצחון.

אשדוד תשחק מחר את משחקה השלישי בשבוע. שני המשחקים הראשונים היו בהצלחה גדולה, 0:2 על באר שבע ו-0:4 על נתניה. ניצחון מחר והיא תסיים שבוע מוצלח במיוחד.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "אני סומך על השחקנים שלי שידעו מה עומד על כף המאזניים. אסור לנו ליפול בגישה ולא משנה מול מי אנחנו, ואני סומך על השחקים שלי בכך. אנחנו מתכוננים למשחק מול סכנין כמו לכל משחק. אין ספק שזה שבוע מורכב שנקווה לסיים אותו בהצלחה".

לגבי ההרכב נראה כי שגיב יחזקאל שנפצע מול נתניה לא יישחק. דין דוד אמור להחליפו. שלומי אזואלי עשוי אף הוא לחזור להרכב לאחר שעלה מהספסל מול נתניה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך