כיצד לנקות את חלונות בלגיים כמו מקצוען

מחפש את הפתרונות הטובים ביותר לשטיפת חלונות בלגיים? עקוב אחר הטיפים שלנו לניקוי חלונות.

מחפש את הפתרונות הטובים ביותר לשטיפת חלונות בלגיים? עקוב אחר הטיפים שלנו לניקוי חלונות.

כל אפשרויות השיתוף

מבט על עצים מפינת ישיבה בחלון.

פרטי הפרויקט

מְיוּמָנוּת

קַל

החלק הכי קשה זה להתחיל. כמה זמן אתה מקדיש לעבודה תלוי כמובן בכמה לכלוך אתה עובד וכמה חלונות יש לך

עֲלוּת

בערך 100 ש"ח

זמן משוער

5-10 דקות לחלון

הדרך הטובה ביותר לנקות חלונות

באופן אידיאלי, יש לשטוף חלונות מפרופיל בלגי מקורי פעמיים בשנה, אך זו משימה שרוב האנשים לא מצפים לה. חלק ממה שהופך את ניקוי חלונות בלגיים קיפ  למטלה שכזו הוא שבעלי בתים מתעקשים לעשות זאת עם מגבות נייר מגולגלות או עיתון, חומר ניקוי ריסוס וטונה של שומן מרפקים.

 

"כל השפשוף הזה לא רעיון טוב", אומר ברנט ווינגארד, הבעלים של חומרי ניקוי חלונות מומחים בניו יורק. "אתה פשוט מעביר לכלוך מנקודה אחת לשנייה ומניח מטען סטטי על הזכוכית, שמושך אבק ולכלוך. ברגע שאתה מסיים, החלון נראה שוב מלוכלך. "

 

כפי שמדגים וינגרד, קל ויעיל יותר לנקות חלונות בלגיים למרפסת כמו המקצוענים: בעזרת מגב וכמה כלים זמינים אחרים. הטכניקות אינן מסובכות, הוא אומר, והתוצאות עשויות להפתיע אותך.

 

"אני לא יודע שום דבר שיכול להפוך את שטחי המגורים כל כך טוב. אתה לא יודע מה חסר לך עד שאתה עושה את החלונות," אומר וינגארד. להלן שתי שיטות בת 3 שלבים כיצד להשיג חלונות נטולי פסים בבית; אחד לחלונות תמונה ואחד לחלונות מרובי חלונות. יש לך נקודות עקשניות? עיין בסעיף האחרון כדי לעזור לך עם אלה.

לנוף יפה מהחלון

שלב 1: שוטפים בעזרת מוליך רצועות

חלונות תמונות דורשים כלים גדולים. ראש הבד הארוך של מוליך רצועות סופג הרבה מים וסבון ודופק לכלוך משוחרר מבלי לגרד את הזכוכית. כפתרון ניקוי, ויינגארד משתמש בסתם שפריץ של נוזל כלים בדלי מים חמים – ככל שיש פחות דבק, כן ייטב.

שלב 2: נגב עם מגב

החל משמאל למעלה, משוך את המגב מעל חלונית הסבון בתבנית S הפוכה (יד שמאל תתחיל בצד ימין למעלה). בסוף כל פעימה, נגב את להב המגב עם סמרטוט נטול מוך. חיתולי בד או מפיות פשתן ישנות הם מושלמים למשימה זו.

 

שלב 3: ייבש את הטפטפות שנותרו

הסר את המים שנותרו בשולי הזכוכית בעזרת יעלים לחים ויבשים, המשרים רטיבות מבלי להשאיר פסים. ייבש את אדן החלון בעזרת סמרטוט.

 

עבור חלונות מרובי חלונות

שלב 1: התאמה אישית של המגב

כדי לנקות חלון עם חלוקה קלה, אתה צריך מגב שמתאים לחלונות. וינגארד משתמש במסור ברזל כדי לחתוך מידה אחת. הוא חותך את תעלת המתכת בגודל ¼ אינץ 'יותר מאשר חלון החלון, ואז מתייק את קצוות החיתוך חלקים. בעזרת סכין שירות הוא חותך את להב הגומי לרוחב החלון המלא ומתאים אותו לתעלה כך שהוא מקרין 1/8 אינץ 'בכל קצה.

 

שלב 2: לשפשף את החלונות

ספוג כף יד או מברשת זיפי חזיר עובדים הכי טוב על חלונות מרובי חלונות. וינגארד מעדיף ספוגים טבעיים. "הם מוצקים וסופגים יותר מסינתטיים", הוא אומר. בעזרת אותו תמיסה של השפריץ של סבון נוזלי במים, הוא משפשף כל חלונית משמאל לימין, מלמעלה למטה, מעבד את קצוות הספוג או מברשת את זיפי הזוויות לפינות כדי לשחרר לכלוך.

 

שלב 3: נגב עם מגב

משוך את המגב במורד כל חלונית במכה אחת מלמעלה למטה. לאחר כל פעימה יש לנקות את הלהב בעזרת סמרטוט שלא ישאיר פסים. (אם המגב חורק הרבה, הוסיפו מעט יותר סבון למים.) כאמור, הסירו את כל הפסים על הכוס בעזרת יעל וייבשו את המטבעות ואגרו עם סמרטוט.

להיפטר מכתמים עקשניים

עם הזמן, נגר מים קשים מבנייה או גשם הנופל דרך מסכי חלונות מתכתיים משאיר כתמים מינרליים עקשניים על זכוכית שכביסה רגילה אינה יכולה למחוק. אז לאחר ניקוי רגיל, וינגארד מרטיב את הכוס ו"מנקה "אותו בעדינות עם צמר פלדה דק (אם הזגוגיות קטנות). (מותגים אחרים של אבקה עשויים לשרוט את הזכוכית או לא מצליחים להסיר כתמים.) הוא מערבב את האבקה למשחה על מגבת רטובה, משפשף את הכתמים ואז שוטף ומגרד את הכוס פעמיים כדי להסיר את השאריות. גם עם טיפול זה, הכתמים בדרך כלל חוזרים בעוד כחצי שנה.

 

כדי להיפטר מכתמים לטובה, וינגארד ממליץ למרוח מגן משטח זכוכית 3 כוכבים, ציפוי פולימרי שקוף. "אחרי שהכתמים נעלמים, פשוט שמים את הציפוי במוליך רצועה ומניפים אותו", הוא אומר. ההגנה מפני כתמים הינה קבועה, כל עוד הפולימר מוחל מחדש לאחר כל ניקוי רגיל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך